محرم نویدکیا به فکر خداحافظی افتاده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز، هرچند که در حدود ده روز از تعطیلات نیم فصل لیگ برتر گذشته و تیمها هنوز در کوران تمرینات فشرده بدنسازی قرار نگرفته اند ولی با این وجود اخبار منتشر شده نشان می دهد که تیمهای مدعی چگونه در فکر ترمیم نقاط ضعف خودشان هستند.در این میان سپاهانی ها هم سخت در تلاشند تا با استفاده از جای خالی موجود در لیستشان چند بازیکن جدید جذب کنند و بدون شک حسین فرکی به دنبال این مسئله است تا در پست هافبک طراح و بازیساز که توانایی بازی کردن پشت سر سه مهاجم تیمش را داشته باشد یک بازیکن جدید جذب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

البته سپاهان در این پست بازیکنانی مثل رسول نویدکیا و علی کریمی را هم در اختیار دارد ولی عملکرد این دو نفر در طی هفده هفته اخیر به صورتی نبوده که فرکی بتواند اعتماد کاملی به آنها داشته باشد چون از یک طرف کریمی که هنوز جوان و کم تجربه است و رسول نویدکیا هم روند بازی اش بالا و پایین بسیاری دارد و خیلی نمی توان از او انتظار کار خاصی داشت.اما در لیست سپاهان نام محرم نویدکیا هم به چشم می اید که بعد از گذشت هفده هفته از بازی های لیگ هنوز نتوانسته در ترکیب تیم سپاهان به میدان برود و در طی این مدت حرف و حدیث بسیاری در مورد روند ترمیم آسیب دیدگی او مطرح شده است.

,

به هر صورت محرم در طی این سالهای اخیر یک مهره غیرقابل انکار در ترکیب سپاهان بوده و هرزمانی که توانسته خودش را از شر آن مصدومیت مزمن نجات دهد در ترکیب سپاهان بازی های خوبی به نمایش گذشته است.ولی نباید این نکته را هم فراموش کرد که هر چه جلوتر برویم سن و سال محرم هم بیشتر می شود و طبیعی است بدن بازیکنی که گفته می شود دارای صغر سنی هم هست دیگر به این همه تزریق آمپول و این همه فشار بدنسازی جواب ندهد.

,

, , ,

محرم در فصل گذشته هم نزدیک به بیست هفته برای سپاهان بازی نکرد و در چند بازی پایانی به تیمش اضافه شد و همین مسئله یکی از دلایل دور شدن سپاهان از کسب عنوان قهرمانی لیگ سیزدهم بود چون حضور محرم چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فنی به سود سپاهان است و شاگردان حسین فرکی می توانند در کنار کاپیتان تیمشان کیفیت بهتری را هم به نمایش بگذارند.

,

اما این روزها خبر آنچنان خاصی از بهبود شرایط محرم به گوش نمی رسد و حداکثر اطلاعات همان گفته هایی است که از رسول خوروش سرپرست تیم سپاهان نقل می شود که بارها به این مسئله اشاره کرده محرم قرار بوده در اواسط آذرماه راهی کشور آلمان شود تا پزشکان المانی در مورد ادامه فوتبال محرم و یا خداحافظی اواز عرصه فوتبال حرفه ای نظر دهند. این همه اطلاعاتی است که از محرم به دست رسانه ها رسیده و با توجه به شرایط فعلی بعید به نظر می رسد که کاپیتان بتواند در ادامه بازی های لیگ تیمش را همراهی کند.

,

محرم این روزها در دوراهی ادامه فوتبال در این شرایط و خداحافظی با مستطیل سبز قرار دارد و باید تصمیمی بگیرد که به سود آینده خودش هم باشد. از یکطرف جذابیت بازی کردن و حضور داشتن در بورس هواداران و رسانه ها می تواند او را به بازگشت دوباره و بازی کردن برای یک نیم فصل دیگر امیدوار کند و از طرف دیگر خداحافظی او می تواند پایانی بر این همه درد و فشاری باشد که سالهاست محرم را رها نکرده و او تحت هر شرایطی خودش را به بازی های سپاهان در لیگ برتر رسانده است.

,

 البته زمان زود می گذرد و شاید یکسال بعد در چنین روزهایی شاهد محرم نویدکیایی باشیم که فارغ از هر مصدومیتی بر روی نیمکت سپاهان به عنوان مربی نشسته و مشغول انتقال تجربیاتش به بازیکنان جوان سپاهان است.

,

انتهای پیام/پ

]
محرم نویدکیا در فصل گذشته هم نزدیک به بیست هفته برای سپاهان بازی نکرد و در چند بازی پایانی به تیمش اضافه شد و همین مسئله یکی از دلایل دور شدن سپاهان از کسب عنوان قهرمانی لیگ سیزدهم بود چون حضور محرم چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فنی به سود سپاهان است و شاگردان حسین فرکی می توانند در کنار کاپیتان تیمشان کیفیت بهتری را هم به نمایش بگذارند.