پاسخ به سؤالات شرعی مخاطبان بر اساس فتاوای رهبری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از KHAMENEI.IR، رهبر معظم انقلاب در تاریخ 29 بهمن ماه سال گذشته فرمودند: «مسلمان‌ها باید با هر عامل مخالفِ وحدت و ضد وحدت مقابله بکنند؛ این یک تکلیف بزرگ برای همه‌ ما است؛ هم شیعه باید این را قبول کند، هم سنّی باید قبول کند، هم شعبه‌های گوناگونی که در میان شیعیان و در میان سنّی‌ها وجود دارد این را باید بپذیرند.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, KHAMENEI.IR, ، ,

براین اساس همزمان با ایام هفته‌ وحدت، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به پرسش‌های شرعی مخاطبان درباره‌ احکام ارتباط بین صاحبان مذاهب و ادیان مطابق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پاسخ خواهد داد.

, KHAMENEI.IR ,

کاربران گرامی می‌توانند سؤالات خود را تا 10 دی 1393 در بخش نظرات این صفحه یا به شماره پیامک 20110 ارسال کنند.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده -عضو دفتر استفتائات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و رئیس مرکز موضوع‌شناسی احکام فقهی- به پرتکرارترین سؤالات مطابق با فتاوای معظم‌له پاسخ خواهد داد.

,

با توجه به کثرت پرسش‌ها، علاقه‌مندان می‌توانید ابتدا نظرات منتشر شده در همین صفحه را مشاهده و یا به منابع فقهى موجود در این پایگاه اطلاع‌رسانی مراجعه کرده و اگر پرسش و پاسخ مدنظرتان را نیافتید، سؤال شرعی خود را نوشته و ارسال کنند.

,

انتهای پیام/ط

]
همزمان با ایام هفته وحدت پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به پرسش‌های شرعی مخاطبان درباره احکام بین صاحبان مذاهب و ادیان مطابق با فتاوای ایشان پاسخ خواهد داد.