لیگ برتر والیبال| بازگشت تماشاگران به سالن ها؛ مجوز 30 درصدی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، همزمان با شیوع دوباره ویروس امیكرون و اعلام آن از سوی وزارت بهداشت، به منظور جلوگیری از ابتلای بازیکنان و کادر فنی به این بیماری، فدراسیون والیبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک ایران اعلام کرد، رقابت‌های والیبال داخلی کشور بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

براساس اعلام سازمان لیگ، به دنبال درخواست و پیگیری باشگاه‌ها برای برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران ضمن حفظ پروتکل‌های بهداشتی، فدراسیون والیبال با ستاد ملی مبارزه با کرونا هماهنگی‌های لازم را انجام داد و این امکان فراهم شد تا باشگاه‌های کشور پس از اخذ مجوز شورای تامین و ستاد کرونای استان، حداکثر تا 30 درصد ظرفیت ورزشگاه را به حضور تماشاگران اختصاص دهند.

هفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران امروز (یکشنبه 18 دی) با برگزاری 7 دیدار در شهرهای رامسر، تهران (2 مسابقه)، اردکان، گنبد، ارومیه و اصفهان پیگیری می‌شود.

باشگاه‌ها می‌توانند با مجوز شورای تامین و ستاد کرونای استان خود حداکثر از 30 درصد ظرفیت سالن برای حضور تماشاگران استفاده کنند.