واکنش بازیکنان پرسپولیس به برتری ناپلئونی در جام حذفی فوتبال

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ علی نعمتی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل ون پارس در جام حذفی گفت: از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم. اعتراضم در صحنه پنالتی ون پارس به خاطر این بود که روی من خطا شد و به کادرفنی تیم خودمان هم گفتم که بازیکن حریف من را هل داد ولی داور خطا نگرفت.

وی ادامه داد: ون پارس تیم خیلی خوبی بود، ولی ما خیلی موقعیت داشتیم که از دست دادیم. خداراشکر می‌کنم که توانستیم به پیروزی برسیم.

بیرانوند: زندگی حرفه‌ای‌ام را مدیون گل‌محمدی هستم

علیرضا بیرانوند بعد از برتری پرسپولیس مقابل ون پارس در جام حذفی و حضورش در بازی برای ضربات پنالتی اظهار داشت: وظیفه‌ام بود که به تیمم کمک کنم و باید در سخت‌ترین لحظات به تیم کمک کرد. این بازی خیلی نفسگیر بود و خدا را شکر که پیروز شدیم. شکست در این بازی ما را حتی از قهرمانی لیگ هم دور می‌کرد، دیگر چه برسد به جام حذفی. خیلی خوشحالم پیروز شدیم. در بازی بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و تمام تاکتیک‌ها را رو کردند، ولی توپ‌های‌مان به گل نرفت.

وی درباره اینکه بعد از بازی در یحیی‌ گل‌محمدی را در آغوش کشید، یادآور شد: او اولین مربی است که در زندگی شخصی و ورزشی من خیلی تأثیر دارد و همیشه دوست دارم به او کمک کنم.

سنگربان پرسپولیس در مورد گفت‌وگوی خود با دروازه‌بان تیم ون پارس نیز گفت: او به من گفت که بینی من هم مثل بینی تو شکست که به او گفتم بینی من خیلی بزرگتر است!

خانبان: هنوز از فدراسیون فوتبال طلبکارم

مهرداد خانبان پس از پیروزی پرسپولیس مقابل ون پارس در مورد اینکه آیا مطالباتش را از تیم ملی دریافت کرده، اظهار داشت:‌ نه همچنان طلب کار هستم.

آنالیزور پرسپولیس در مورد اینکه چقدر از زمان این مطالبات گذشته، گفت: بخشی از آن 5-4 سال گذشته و بخش دیگری هم برای اخیرا است.

گولسیانی: همیشه وقت برای استراحت هست

گئورگی گولسیانی پس از پیروزی مقابل ون‌پارس اصفهان در جام حذفی فوتبال کشور گفت: انتظار چنین مسابقه‌ای را نداشتیم. خیلی موقعیت از دست دادیم و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. با این حال به نظرم نمایش خوبی ارائه دادیم. 2 گل به ثمر رساندیم اگرچه 2 گل هم دریافت کردیم. خوشحالم که من خودم توانستم برای تیمم گلزنی کنم.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: ما در مرحله بعدی قرار داریم و همین باعث می‌شود تا خوشحال باشیم.

گولسیانی در خصوص مصدومیتش گفت: چیز جدی نیست. بازیکن فوتبال مصدوم می‌شود. اگر کسی در خانه بنشیند، مصدوم نمی‌شود. مشکلی نیست. زمانی که من به فوتبالم خاتمه دادم، می‌توانم در خانه استراحت کنم ولی الان وقت بازی است.

امیری: کوچک‌ترین حاشیه‌ای برای تیم ملی ایجاد نکردم

وحید امیری پس از برتری پرسپولیس مقابل ون پارس اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، گفت: جا دارد به تیم خوب ون پارس و مسئولانش تبریک بگویم، واقعاً ما را اذیت کردند و بازی پرفشار بود. مهم صعود ما بود که این اتفاق افتاد. در این بازی‌ها نباید اشتباه کنید که متأسفانه اشتباهات ما منجر به گل‌های حریف شد.

وی در مورد توپ‌هایی که به تیر دروازه حریف خورد، تصریح کرد: فوتبال است. در بازی‌های گذشته، تیم‌ها با تمام وجودشان دفاع می‌کنند تا امتیاز بگیرند. امروز هدف ما صعود بود که به آن رسیدیم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص برنامه‌های سرخ‌پوشان در نیم فصل دوم خاطرنشان کرد: شرایط‌مان خوب است ولی گول این شرایط را نمی‌خوریم. می‌دانیم کارمان در نیم فصل دوم سخت است. یکسری تیم‌ها می‌خواهند سهمیه بگیرند و برخی نیز دنبال خروج از منطقه خطر هستند. همانطور که نیم فصل اول با اتحاد و همدلی به صدر جدول رسیدیم نیم فصل دوم هم تلاش می‌کنیم. اگر چه ممکن است یک روزهایی فوتبال علیه ما باشد ولی محکوم به تلاش کردن هستیم.

امیری درباره عدم مشخص شدن تکلیف سرمربیگری تیم ملی گفت: در مسائل فنی تیم ملی دخالت نکرده‌ام و دوست دارم بهترین اتفاق برای تیم ملی بیفتد. سال آینده مسابقات مهمی در پیش داریم که مردم چشم انتظار این مسابقات هستند تا نتیجه خوبی بگیریم.

وی در واکنش به هجمه‌های وارد شده به بازیکنان تیم ملی در جام جهانی گفت: همه تلاش می‌کنیم مردم‌مان خوشحال باشند؛ دیگر صحبتی در این باره ندارم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص عدم بازی کردنش در جام جهانی قطر یادآور شد: می‌توانید از تک تک بازیکنانی که آنجا بودند، بپرسید که کوچک‌ترین حاشیه و ناراحتی از بابت بازی کردن نداشتم و انرژی و دلگرمی به بازیکنان می‌دادم. اگر بالا می‌رفتیم اتفاق ملی می‌افتاد ولی متأسفانه رخ نداد. بازی نکردنم را به فراموشی سپردم و تمام تمرکزم روی پرسپولیس است تا دوباره به شرایط ایده‌آل بازگردم.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری مقابل ون‌پارس در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به اظهارنظر پرداختند.