فتح‌الله‌زاده: قرار است دو بازیکن بگیریم که هواداران با شنیدن اسم‌شان بالا می‌پرند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علی فتح الله‌زاده مدیرعامل استقلال درخصوص بدهی‌های باشگاه استقلال اظهار داشت: ما با بیچارگی 4 هزار دلار را فراهم کردیم ولی در دقیقه آخر که یک فیش 600 میلیون تومانی باقی مانده بود، یک مرتبه حساب ما بسته شد. اگر کمک امروز مدیر عامل بانک شهر نبود، من در پرداخت آن می‌ماندم.
وی ادامه داد: وقتی او پول را داد، دقیقا در لحظه آخر از خود باشگاه خط دادند که پول آمده و یک آژانسی آمد و پول را بلوکه کرد! از ساعت 2 و 3 بعدازظهر به بعد هم شما نمی‌توانید شبا کنید. من با کلی جستجو کردن یک دوستی در ترکیه پیدا کردم که 14، 15 هزار یورو از او گرفتم و مبلغ را پرداخت کردم.
مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: یکی از دوستانی که در خودِ باشگاه حضور دارد، به یک آژانسی خبر داده که الان در باشگاه پول وجود دارد و او هم حساب را بلوکه کرد!
فتح الله زاده ادامه داد:‌ متوجه شدم که آن فرد کیست و من متاسف شدم. اگر کسی پول این باشگاه را می‌خورد، نباید به هوادار این باشگاه خیانت کند. خداراشکر پیش هواداران استقلال شرمنده نشدیم.
مدیرعامل استقلال درباره بازگشایی پنجره استقلال بیان کرد: به میلیچ یادآوری کردم که من فلانی هستم و تازه آمدم تا او را راضی کردم برای گرفتن مطالباتش به ترکیه بیاید؛ 280 هزار دلار به میلیچ پرداخت کردیم. با پین توافق کردیم که طلب او را در دو قسط 25 هزار دلاری بدهیم تا پنجره باز شود.
مدیرعامل استقلال درباره جذب بازیکنان جدید گفت: دوستان ابتدای فصل لیست بازیکنان را تکمیل کردند و فقط دو جای خالی داریم. ساپینتو نام دو بازیکن در پست‌های هافبک و مهاجم به ما داده که یکی ایرانی و یکی خارجی است. با توجه به درخواست ساپینتو قرار است یک بازیکن داخلی و یک بازیکن خارجی جذب کنیم. پست این بازیکنان هافبک و مهاجم است. با علی کریمی مذاکره کردیم ولی او در ترکیه راضی است و جذب او منتفی شد.
وی افزود: با یک مهاجم مذاکره کردم که در اورتون و منچستر سیتی بازی کرده. البته شایعه کردند که این مهاجم مامه تیام است اما من شخصا با اون صحبتی نداشتم. پول برای جذب تیام نداریم.
فتح الله زاده در پاسخ به انتقاد مدیرعامل تراکتور و تهدید به شکایت وی بیان کرد: مدیران تراکتور قراردادها را خوب بخوانند و بعد حرف بزنند؛ ممکن است کاوه رضایی به استقلال بیاید. شاید با آلوز هم مذاکراتی شده باشد.
مدیرعامل استقلال درباره لیست خروجی این باشگاه گفت: آمانوف و شهباززاده اگر تمایل داشته باشند می‌توانند بروند ولی ساپینتو هنوز لیست دقیق خروجی را اعلام نکرده؛ سیاوش یزدانی اگر بخواهد جدا شود، مخالفتی نداریم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اختلاف یزدانی با ساپینتو و اینکه ساپینتو او را در لیست فروش قرار داده، اظهار داشت: چند سرمربی با من صحبت کردند و خواهان جذب یزدانی هستند. از طرفی چون او کمی با ساپینتو هم زاویه دارد، طبیعی است که اگر بخواهد به تیم دیگری برود ما مخالفتی نداریم.
وی ادامه داد: سرمربی تیم تعیین کننده است و بازیکن باید زیرنظر وی کار کند. طبیعی است که بازیکنی را باید داشته باشیم که با مربی همراه و همدل باشد و خودش را برای او و هواداران فدا کند.
مدیرعامل استقلال درباره وضعیت پادووانی و طلب او از استقلال و رفتار بد باشگاه با این مدافع برزیلی بیان کرد: قطعا به پادوانی حکم می‌دهم و اگر راضی باشد، او را به ایران می‌آورم تا در باشگاه مشغول به کار شود.
فتح‌الله‌زاده درباره پرداخت هزینه VAR نیز گفت: ما استادیوم آزادی را با تمام تجهیزات اجاره کرده‌ایم؛ این استادیوم باید برای ما آماده شود و اجاره‌اش را از ما بگیرند.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از داخل باشگاه خط داده و حساب‌مان را بسته‌اند.