بمب نقل‌وانتقالاتی در حال انفجار؛ بازگشت قلی‌زاده به ایران؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی روزهای گذشته رسانه‌های معتبر بلژیکی از درخواست جدایی علی قلی‌زاده، وینگر تکنیکی تیم ملی فوتبال کشورمان از باشگاه شارلوا به علت مشکلات شخصی خبر داده‌اند و مدعی شده‌اند که قرارداد این ستاره ایرانی با تیم بلژیکی به‌زودی طی توافقی پایان خواهد یافت.

اخبر نقل‌وانتقالاتی حاکی از این مسئله هستند که بنا بر مسائل خانوادگی، قلی‌زاده تصمیم گرفته که به لیگ برتر فوتبال کشورمان برگردد و پس از گذشت نزدیک به ۵ سال جدایی از تیم فوتبال سایپا، بار دیگر شانس خود را در لیگ کشورمان دنبال کند که همین مسئله شایعات بسیاری را درباره مقصد جدید وینگر ۲۶ ساله ملی‌پوش به‌وجود آورده است.

پیش از این گفته می‌شد که تیم فوتبال الاتحادکلبای امارات متحدۀ عربی به سرمربی‌گری فرهاد مجیدی یکی از علاقه‌مندان به جذب قلی‌زاده و امیرحسین حسین‌زاده، بازیکنان ایرانی شاغل در ژوپیلرلیگ بلژیک بوده اما به‌نظر می‌رسد که باشگاه‌های ایرانی هم نگاهی جدی به قلی‌زاده داشته باشند و در واقع مشتریان او در خاورمیانه کم نیست.

قلی‌زاده البته روز گذشته طی مصاحبه‌ای گفت: پیشنهاداتی از لیگ برتر ایران دارم اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی و تماس مستقیمی از سوی باشگاه استقلال و پرسپولیس با من صورت نگرفته. طبیعتا اگر پیشنهاد رسمی برسد، حتما به آن فکر خواهم کرد و تصمیم می‌گیرم. هنوز چیزی مشخص نیست تا پایان فصل با شارلوا قرارداد دارم.

همین موضوع باعث شده تا با توجه به شرایط نامشخص مالی باشگاه استقلال و نیاز باشگاه پرسپولیس به پر کردن خلأ مهاجم و هافبک راست، احتمال سرخ‌پوش شدن قلی‌زاده بیش‌تر باشد. قلی‌زاده طی ۵ فصل حضور در شارلوا در ۱۳۴ بازی، ۲۱ گل به ثمر رساند؛ او در  این فصل نیز تنها ۲۰ بار برای شارلوا به میدان رفت و تنها یک بار موفق به گلزنی شد.

وینگر ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال شارلوای بلژیک به این باشگاه درخواست جدایی داده و از باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر ایران به‌عنوان مقصد جدید او یاد شده است.