سرنوشت مشابه استقلالی‌های سابق؛ مقصد غفوری و مظاهری کجاست؟!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ وریا غفوری و رشید مظاهری، مدافع و دروازه‌بان تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در واپسین روزهای نقل‌وانتقالاتی نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران سرنوشت مشابهی پیدا کرده و در آستانه تغییر تیم‌های خود هستند.

غفوری که حمایت جواد نکونام را پشت خود داشت، شب گذشته به‌عنوان بازیکن مازاد قرمزهای اهوازی معرفی شد تا کارش در این تیم که لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش دارد رسماً به پایان برسد. با این حال از باشگاه تراکتور و یا یک باشگاه تهرانی دیگر به عنوان مقاصد جدید احتمالی مدافع راست باتجربه سابق استقلال صحبت به میان آمده است.

رشید مظاهری هم که با ترک استقلال به سپاهان پیوست، تبدیل به ذخیره پیام نیازمند و نیمکت‌نشین محض طلایی‌پوشان زاینده‌رود شده و با درخواست شخصی و توافق با باشگاه، دوران سپاهانی بودنش پایان یافت. شنیده می‌شود که تیم فوتبال فولاد خوزستان مقصد احتمالی بعدی اوست.

جواد نکونام که در نیم فصل اول با فولاد به هدف خود دست نیافته و با حمایت تیم مدیریتی جدید باشگاه به دنبال تقویت تیم خود است، در جدیدترین تصمیم خود اکنون مدافع راست خود را کنار گذاشته و نظر مثبتی هم روی جذب مظاهری داشته، باید دید چه تصمیماتی در بازه کوتاه باقی‌مانده خواهد گرفت.

برخی اخبار غیررسمی هم از خداحافظی غفوری با فوتبال حکایت دارند که در این زمینه باید به انتظار پایان مدت قانونی نقل‌وانتقالات و نظر وریا نشست.

مدافع و دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال این روزها در تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان سرنوشت مشابهی پیدا کرده و در آستانه تغییر تیم هستند.