تاج: تیم امید؟ تیم ملی بزرگسالان اولویت ماست/ حرف‌های رسانه‌ها درباره ماجرای مشهد واقعیت نیست!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ جلسه مدیران فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های لیگ برتری با نمایندگان فراکسیون ورزش ظهر امروز در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در این جلسه که با نمایندگان فراکسیون ورزش، مهدی تاج، اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، هدایت‌الله ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال و علی فتح‌الله‌زاده، رضا درویش و هوشنگ نصیرزاده مدیران باشگاه‌های لیگ برتری استقلال، پرسپولیس و تراکتور و مدیران برخی دیگر از باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شد، مباحث مختلف حوزه فوتبال در سه حوزه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

مهدی تاج پس از این نشست در جمع خبرنگاران پیرامون آخرین وضعیت واردات VAR اظهار داشت: شرکتی که هم اینک با آن وارد مذاکره شده‌ایم، با صداوسیما، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، فولاد مبارکه و فولاد خوزستان قرارداد دارد و دوربین‌های این باشگاه‌ها را تامین کرده. مهم این است این شرکت تائید شده و ما باید کمک داور ویدیوئی (VAR) را به هر طریقی که شده راه‌اندازی کنیم و نباید شرایط به نحوی پیش برود که تاجیکستان و ترکمنستان در AFC کمک داور ویدیوئی (VAR) داشته باشند و ما هنوز به دنبال آن باشیم که با چه شرکتی قرارداد ببندیم.

وی در ادامه بیان داشت: سال آینده باید در لیگ برتر کمک داور ویدیوئی (VAR) داشته باشیم تا اشتباهات داوری نیز به حداقل برسد. این موضوع حق تماشاگران فوتبال است. حضور حداکثری تماشاگران در ورزشگاه‌ها آهسته آهسته انجام خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مسئله فاجعه مدرسه فوتبال مشهد عنوان داشت: این موضوع را باید از طریق دادستان مشهد پیگیری شود چرا که آن ها به صورت تخصصی روی این موضوع کار می کنند. آنچه که در رسانه‌ها مطرح شده همه واقعیت نبوده است.

او در رابطه با تعیین سرمربی تیم ملی اذعان داشت:  در این زمینه نیز ضرورت‌هایی وجود دارد که ما آن ها را دنبال خواهیم کرد و این مسئله یکی از اولویت‌های اصلی فدراسیون فوتبال است. اخیرا دیدم در فضای مجازی گزینه‌ای مطرح شده و بسیاری در مورد آن اظهارنظر کردند در حالی که از طریق فدراسیون فوتبال هیچ مذاکره‌ای با کسی انجام نشده.

تاج در پایان راجع به تیم فوتبال امید گفت:  تصمیم مشترکی مبنی بر انتخاب آقای کاشانی برای سمت مدیر تیم ملی امید برگزیده شده که این تصمیم مشترک از جانب فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک بوده. سرمربی این تیم نیز به زودی انتخاب خواهد شد چرا که یک سال و هفت ماه دیگر باید در المپیک حاضر شویم ولی اولویت اصلی فدراسیون فوتبال تیم ملی بزرگسالان است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آن چه که در رسانه‌ها درباره مسئله فاجعه مدرسه فوتبال مشهد مطرح شده همه واقعیت نبوده است.