چراغ اول پس از جام جهانی؛ سردار آزمون در آستانه انتقال به مارسی!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سردار آزمون، مهاجم ۲۸ ساله ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان که این روزها به یک بازیکن نیمکت‌نشین در بوندس‌لیگا تبدیل شده، در زمستان جاری با پیشنهادی از لیگ یک فرانسه مواجه شده است.

بنا بر گزارش فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی حوزه نقل‌وانتقالات؛ باشگاه المپیک مارسی مذاکرات خود را با بایرلورکوزن برای جذب سردار آزمون، مهاجم ملی پوش ایرانی آغاز کرده. این تیم فرانسوی پس از انتقال سوارز به آلمریا و بامبا دینگ به لوریان، در پی جذب یک مهاجم تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی است.

مارسی نیاز شدیدی به مهاجم نوک دارد، چون ترجیح می‌دهد از آلکسیس سانچز در نقش مهاجم سایه استفاده کند. آن‌ها در جذب هدف اصلی‌شان، ترم موفی به دلیل قیمت ۳۰ میلیون یورویی‌اش ناکام بودند. انتقال سردار نیمکت‌نشین به این تیم  مدعی قهرمانی یک معادله برد - برد است، اگر جواب بدهد.

باشگاه فرانسوی از سردار آزمون به عنوان گزینه بهتر و ارزان‌تری یاد می‌کند که تلاش برای جذب او تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی این فصل اروپا شروع شده. ساعاتی پیش رسانه‌های ترک از رقابت گالاتاسرای و فنرباغچه برای جذب سردار خبر داده بودند. ملی پوش ایرانی بایر لورکوزن تاکنون در ۱۰ بازی بوندس لیگا برای این تیم به میدان رفته و موفق به گلزنی نشده است.

ستاره ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن در آستانه انتقال به لوشامپیونه فرانسه و بازی در باشگاه المپیک مارسی قرار گرفت.