پیشرفتمان نشان می‌دهد راه را درست می‌رویم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سارا عبدالملکی در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی درباره تمرینات این روزهایش گفت: بعد از آسیبی که به دیسک گردنم وارد شد بعد از دوماه به تیم برگشتم و تمریناتم را دنبال کردم.
وی ادامه داد: تمرینات را تحت نظر مربیان تیم ملی و سرمربی تیم پدرو سنا و با توجه به آسیبی که دارم، شروع و دنبال کردم. در حال حاضر پیشرفت خیلی خوبی داشتم و توانستم رکورد قبلی خودم را بزنم.
عبدالملکی با اشاره به نوع تمرینات این فصل بیان کرد: بیشتر تمرکزم روی تکنیکم هست، چون از نظر قدرت بدنی توی سطح خوبی قرار دارم. به طور کلی هم در این فصل تمرینات پایه‌ای و استقامتی را انجام می‌دهیم تا با یک تکنیک و اصول درست و آمادگی بدنی مناسب نزدیک به زمان رقابت‌ها، وارد فاز مسابقه‌ای شویم.
وی درباره عملکرد فدراسیون برای برپایی اردوها اظهار کرد: فدراسیون تمام شرایط را برای ما فراهم کرده است. تیم فنی و اجرایی خیلی خوب و یکپارچه با هم همکاری می‌کنند و اردوها هر روز بهتر و با کیفیت‌تر از دیروز برگزار می‌شود و این یعنی پیشرفت یعنی ما راه درست را می‌رویم.
عبدالملکی با اشاره به رقابت‌های پیش‌روی تیم پاراکانو گفت: در حال حاضر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان آماده می‌شویم و هدف بعدی ما بازیهای پارآسیایی است که با این تیم قطعا خوش خواهیم درخشید.

بانوی ملی‌پوش پاراکانو گفت: با تمریناتی و اردوهای خوبی که داریم حتما نتایج درخشانی در مسابقات پیش‌رو کسب خواهیم کرد.