اورعی: امیدوارم هندبال ایران برای مدت طولانی مربی خوبی داشته باشد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا اورعی که در رقابت‌های قهرمانی جهان عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت، اظهار داشت: به نظرم تیم ملی عملکرد خوبی در رقابت‌های قهرمانی جهان داشت و در حد توان هندبال ایران در این رویداد خوب ظاهر شدیم.

وی در مورد صعود تیم ملی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان نیز گفت: صعود به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان اتفاق بسیار خوبی برای تیم ملی بود و البته این موفقیت‌ها باید ادامه‌دار باشد و باید تلاش کنیم بتوانیم عملکرد و جایگاه بهتری در جهان پیدا کنیم.

اورعی در مورد نگاه مثبت مربیان تیم‌های حریف ایران نیز گفت: این موضوع که هندبال ایران در جهان هرچه بیشتر شناخته شود بسیار مهم است، زیرا بعدها بازیکنان ملی‌پوش می‌توانند به تیم‌های بهتر و بزرگتری بروند.

ملی‌پوش هندبال ایران در مورد مصاف با تیم‌های عنوان دار فرانسه و اسپانیا در قهرمانی جهان نیز گفت: بازی مقابل تیم‌های بزرگی مانند فرانسه و اسپانیا برای ما یک تجربه بزرگ بود که فرصت آن در مسابقات قهرمانی جهان فراهم شد، باید این تجربه‌ها ادامه‌دار باشد و بیشتر با تیم‌های بزرگ جهان بازی کنیم.

وی افزود: همه تلاش ما باید ادامه داشتن این موفقیت‌ها باشد، نباید تنها به حضور خود در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان دل خوش کنیم و باید به فکر آینده باشیم و از همه مهمتر به فکر بازیکنان جوانی که در حال حاضر در تیم ملی حضور دارند باشیم.

اورعی در مورد عملکرد خود در رقابت‌های قهرمانی جهان نیز گفت: از عملکرد خودم در مسابقات قهرمانی جهان بسیار راضی هستم، در این رقابت‌ها تجربیات بسیار بزرگ و ارزشمندی را کسب کردم و دیدگاهم نسبت به بسیار از مسائل تغییر کرد. دیدن بالاترین سطح هندبال جهان در این مسابقات بسیار اتفاق ارزشمندی بود که قطعا در آینده حرفه‌ای من اثرگذار خواهد بود.

ملی‌پوش هندبال ایران خاطر نشان کرد: هندبال ایران قطعا می‌تواند به جایگاه‌های بالاتری در جهان دست پیدا کند اما رسیدن به این جایگاه‌ها نیاز به کار و تلاش بیشتر دارد و مطمئن باشید ظرفیت هندبال ایران برای رسیدن به موفقیت بسیار بالاست.

وی در پایان در مورد حضور وسلین وویوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال ایران نیز گفت: تیم ملی برای پیشرفت هرچه بیشتر به یک سرمربی بزرگ نیاز دارد و وسلین وویوویچ یک چهره طراز اول هندبال ایران بود که هدایت ایران در مسابقات قهرمانی جهان را بر عهده داشت. امیدوارم شرایطی فراهم شود که بتوانیم برای مدت زمان طولانی از یک مربی مطرح جهان بهره ببریم.

پدیده تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان گفت: حضور در این رویداد اتفاق بسیار مهمی برایم بوده و در آینده حرفه‌ای بسیار اثرگذار خواهد بود.