انقلاب اسلامی نقش اساسی در افول هژمونی آمریکا داشته است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش ظهر امروز(14 بهمن‌ماه) در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: هر میزان که از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی می‌گذرد تاثیرات عمیق تری از انقلاب را درک می کنیم.

وی افزود: شاخص دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی عزیز حرکت ملت بزرگ ایران در سال ۱۳۵۷ و رهایی از استکبار است که آثار کلان خود را در مناسبات جهانی داشته است.

امیر واحدی با اشاره به تاثیرگذاری انقلاب اسلامی بیان کرد: بسیاری از روشنفکرنمایان، انقلاب اسلامی را یک جریان زودگذر می‌پنداشتند اما هویت تمدنی ایران که با معارف اسلامی غنی شده بود در مقابل این تفکر ایستاد و نسخه جدیدی از مناسبات اجتماعی را ارائه داد که از دوره خود تا به امروز بی نظیر بوده است؛ یعنی نسخه مقاومت.

وی ادامه داد: یکی از دلایل آغاز جنگ تحمیلی و استمرار دشمنی تا به امروز، کاهش نفوذ غرب بر منابع نفت و گاز منطقه غرب آسیا و شکست در مسلط کردن رژیم جعلی صهیونیستی بر تحولات منطقه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: انقلاب اسلامی با حمایت از حرکت های ضد استکباری نقش اساسی در گسترش حرکت‌های آزادیخواهانه و افول هژمونی آمریکا  داشته است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: انقلاب اسلامی با حمایت از حرکت های ضد استکباری نقش اساسی در گسترش حرکت‌های آزادیخواهانه و افول هژمونی آمریکا داشته است.