جنگل پرتقال؛ فیلم حال خوب کن جشنواره

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرمان خوانساریان در اولین تجربه بلند سینمایی خود به بهانه سوژه تحول در شخصیت و رفتار، مرور خاطرات و اشتباهات فردی و اخلاقی شخصیت اول فیلم خود را با بازی میرسعید مولویان انتخاب کرده است؛ مولویانی که بعد از بازی در فیلم «تومان» و بعدتر بازی در سریال «خاتون» در نقش رضا فخار به خوبی دیده و شناخته شد، این بار هم با بازی در نقش یک معلم ادبیات دبیرستان، بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است.
«جنگل پرتقال» فیلمی است که در لوکیشن شهرهای شمال کشور ضبط شده و همین قاب‌های متعدد از کوه، درخت و طبیعت شمال و دور شدن از فضا و لوکیشن‌های فیلم‌های آپارتمانی، حس و حال خوبی به تماشاگر القا می‌کند.
مولویان از همان سکانس ابتدایی فیلم از تیپ معمول معلم‌های ادبیات نشان داده شده در قاب سینما و تلویزیون عبور کرده و به مرور هر چه جلوتر می‌رویم، شخصیت او برای تماشاگر شکل می‌گیرد و قصه یک خطی فیلم برای او شکل و شمایل دیگری پیدا می‌کند.
بازی سارا بهرامی در تکمیل این ماجرا کمک می‌کند و این وسط به مرور روایتی شکل می‌گیرد که حس و حال تماشاگر بعد از دیدن این فیلم، خوب است. انگار که اتمسفر و حال و هوای خوش شمال و جنگل پرتقال و درست بودن بازی‌ها همه دست به دست هم می‌دهند تا مخاطب با لبخند از سالن سینما بیرون بیاید.
بدون شک تجربه رسول صدرعاملی به عنوان یک بزرگتر با تجربه و پیشکسوت در مقام  تهیه کننده، در ساخت این فضا بی تاثیر نبوده است.

 

مصطفی پورکیانی

«جنگل پرتقال» فیلمی است که در لوکیشن شهرهای شمال کشور ضبط شده و حس و حال خوبی به تماشاگر القا می کند.