لیگ برتر فوتبال| شکست بدموقع پرسپولیس در خانه؛ هواداری ساکت از استقلال و سپاهان!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار تهران طی دیداری در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس، از ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز (دوشنبه - ۲۴ بهمن‌ماه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یک‌دیگر رفتند که در نهایت این جدال با پیروزی شاگردان ساکت الهامی خاتمه یافت.

بارش برف روز گذشته در تهران، باعث ایجاد تغییراتی پی‌درپی از سوی سازمان لیگ در برنامه مسابقات این هفته شد و این بازی هم در بحث زمانی تغییراتی داشت. به هر ترتیب شاگردان یحیی گل‌محمدی و ساکت الهامی در روز سرد تهران با هم مصافی مهم، حساس و تأثیرگذار در سرنوشت کورس صدرنشینی لیگ داشتند.

در نیمه نخست اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و دو تیم مانند هوای این روزهای تهران، نمایش سردی را از خود بر جای گذاشتند تا ۴۵ دقیق اول تنها با ایجاد یکی، ۲ موقعیت نصفه‌ونیمه جدی بدون عبور توپی از روی خط دروازه‌ها به پایان برسد.

پرسپولیس که از حضور اکثر قوای هجومی خود در زمین بهره می‌گرفت، در نیمه دوم فشار را روی دروازه شاگردان ساکت الهامی نگه داشت اما بازی تخریبی و دفاع متمرکز هواداری‌ها حتی به‌رغم غیبت عزت‌الله پورقاز، مهاجمان سرخ را ناکام می‌گذاشت. در ادامه نوبت به بازیکنان هوادار رسید تا محمدجواد محمدی روی خروج بیرانوند، این تیم را به گل برساند.

پرسپولیسی‌ها با این شکست در این بازی که موقعیت‌های بسیاری را با بی‌دقتی از دست دادند، عملاً بخت مضاعفی به استقلال دادند تا از این غفلت بهره بگیرند. سپاهان هم فردا کار ساده‌ای برای افزایش فاصله با سرخابی‌های تهرانی و برداشتن یک گام بزرگ به سمت سکوی قهرمانی خواهد داشت.

پرسپولیس صفر
گل: - 

هوادار یک
گل: محمدجواد محمدی (۸۷)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیل اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، سعید صادقی، شیخ دیاباته، گئورگی گولسیانی، عیسی آل‌کثیر و محمد عمری.
ترکیب هوادار:  محمدرضا خالدآبادی، مرتضی منصوری، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، حسین صادقی، مسعود شجاعی، سپهر روزی‌طلب، محمدمهدی مهدی‌خانی، بابک مرادی، محمد چهارمحالی و محمدجواد محمدی.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار با پیروزی تیم مهمان خاتمه یافت.