حسینی: داوری‌ها به ضرر استقلال بوده/ قایدی: آقای گلی؟ موفقیت استقلال اولویت دارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین حسینی پس از برتری ۲ بر صفر استقلال مقابل پیکان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، گفت: خدا را شکر توانستیم به روند‌ خوب‌مان ادامه دهیم اما ۱۰ بازی دیگر باقی مانده است، باید این روند را ادامه دهیم تا به خواسته‌مان و موفقیت بزرگی که می‌خواهیم، دست پیدا کنیم.

وی در واکنش به اظهارنظر عده‌ای مبنی بر اینکه نمی‌خواهند تیم‌شان قهرمان شود، تصریح کرد: داوری‌ها در این چند هفته اخیر به ضررمان بوده است. چون بازی‌ها را برده‌ایم اشتباهات داوری به چشم نیامده است. اگر این اشتباهات ادامه داشته باشد، به ضررمان تمام می‌شود و امیدوارم دیگر پیش نیاید.

دروازه‌بان استقلال درباره سرمربی این تیم گفت: شخصیت ساپینتو اینگونه است که به بازیکنان انرژی می‌دهد و مشکل خاصی نیست. خیلی‌ها می‌خواهند از رفتار ساپینتو سوء استفاده کنند، بهتر است این کار را نکنند و بگذارند کارمان را انجام دهیم.

حسینی در رابطه با ابراز خوشحالی علیرضا رضایی، دیگر سنگربان استقلال یادآور شد: خوشحالم پس از مدتی برگشتم و بازی کردم. شرایط بعد از بازی کردن سخت بود. در این مدت، علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر زحمت کشیدند. بازی کردن در استقلال فشارهای خودش را دارد. مصدومیتم از ناحیه عضله کف پا بود و پزشکان گفتند سه هفته طول می‌کشد و همین اتفاق افتاد ولی هفته گذشته آماده بازی نبودم. خدا را شکر توانستم این هفته بازی کنم.

قایدی: برای من موفقیت استقلال به آقای گلی اولویت دارد

مهدی قایدی پس از برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: به تیم پیکان تبریک می‌گویم که خوب بازی کرد و موقعیت‌هایی داشت. به آنها احترام می‌گذاریم و امیدوارم امسال نتیجه لازم را بگیرند. ما در مسیر خوبی قرار داریم و پله به پله بازی‌ها را می‌بریم. ما یک هدف داریم و می‌خواهیم آخر فصل به آن دست پیدا کنیم.

وی در مورد اینکه به غیر از گلی که زد چند موقعیت تک به تک داشت، تصریح کرد: زمین بد و توپ پله شد. در بازی‌های بعدی جبران می‌کنم.

وینگر تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه پنج گله شد و چقدر شانس آقای گلی دارد، خاطرنشان کرد: برای من، موفقیت استقلال اولویت دارد.

قایدی در واکنش به این سؤال که دلیل متحول شدن او در هفته‌های اخیر چیست، گفت: دلیلش بازیکنان‌مان هستند!

حامدی‌فر: با تأیید ساپینتو به استقلال آمدم

امید حامد‌فر پس از برتری ۲ بر صفر استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: خدا را شکر به چیزی که خواستم، رسیده‌ام. درست است که دقایق زیادی بازی نمی‌کنم، ولی مهمترین مسئله برد تیم است و ما هم چهار بازی پیاپی را برده‌ایم. به هر حال همه اعضای تیم و باشگاه تلاش می‌کنند تا هواداران را خوشحال کنیم.

وی با اشاره به روند خوب آبی‌های پایتخت ادامه داد: یکسری تیم‌ها در شرایط اُفت قرار می‌گیرند و این برای همه تیم‌هاست. به هر صورت ما الان در این چهار بازی ۱۲، ۱۳ گل زده‌ایم و این از همان اتحاد است.

حامدی‌فر در واکنش به اینکه گفته می‌شد سایپنتو خواهان حضور او در تیمش نبوده است، گفت: ارتباطم از همان ابتدا با سایپنتو خوب بود. در همان زمان پیوستنم حرف‌هایی شنیده بودم. من طی ۱۰ روز هر پیشنهادی داشتم را جواب ندادم تا ببینم نظر ساپینتو چیست و بعد از تأیید او با استقلال قرارداد بستم. در همان روزها یکسری پشتم درآمدند و یکسری می‌گفتند ساپینتو مرا نخواسته است که ناراحت می‌شدم. من هم در این مدت صحبت نکردم، تا زمانی که بازی کنم و بعد حرف بزنم.

هافبک استقلال درباره صحبت‌های قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی مبنی بر چند برابر شدن قرارداد بازیکنان استقلال نسبت به سال گذشته و اینکه نام او نیز در این ماجرا به میان آمد، عنوان کرد: قرارداد من در صنعت نفت ۱۰۰ میلیون بود و قاعدتاً در استقلال هر رقمی که بدهند، چند برابر آن می‌شود، چون الان همه قراردادها بالا هستند. قربان‌زاده قرارداد قبلی‌ام را ندید و آنگونه گفت. من طی سه سال در صنعت نفت به ترتیب ۵۰، ۷۰ و ۱۰۰ میلیون گرفتم و قاعدتاً بیشتر هم می‌شود. الان هم بخواهم با استقلال تمدید کنم، باز هم مبلغ قرارداد بیشتر می‌شود و این روند برای همه بازیکنان است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در قرارداد او بند رضایت مدیرعامل وجود دارد یا خیر، گفت: بله، این بند وجود دارد.

محبی: ۴ پیروزی به استقلال شخصیت می‌دهد

 محمد محبی پس از برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بردن چهار بازی پشت سر هم برای تیم خوب است و روحیه بازیکنان را بالا می‌برد و به تیم شخصیت می‌دهد. امیدوارم در بازی‌های بعدی این روند را ادامه دهیم.

وی در مورد درگیری اواخر بازی بین نیمکت‌های دو تیم تصریح کرد: واقعیتش را بخواهید در آن لحظه تعویض شده بودم و نفهمیدم چه اتفاقی افتاد. بازی ۲ بر صفر بود و نمی‌دانم جریان چه بود. پرتغالی یاد گرفتن سخت است، چون زبان لاتین است و لهجه سختی دارد. این زبان نزدیک به اسپانیایی است و جفت زبان‌ها سخت هستند. نمی‌دانم چطور بقیه می‌گویند پرتغالی یاد گرفته‌ایم! من یک سال در پرتغال حضور داشتم و نتوانستم یاد بگیرم. زبان پرتغالی، زبان جذابی است.

وینگر تیم فوتبال استقلال راجع به عملکرد خودش خاطرنشان کرد: سعی کردم همان روند قبل از جام جهانی را ادامه دهم، ولی از ناحیه کمر مصدومیت پیدا کردم. در حال حاضر خوب هستم.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از کسب پیروزی مقابل پیکان به اظهارنظر درباره این بازی پرداختند.