حضور مردم در راهپیمایی نشان دادکه تیر دشمنان در حوادث اخیر به سنگ خورد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی کشور ، با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم انقلابی و متعهد ایران اسلامی در چهل‌وچهارمین بهار انقلاب اسلامی برای اینکه نشان دهند پای کار انقلاب و رهبر معظم انقلاب هستند، به میدان آمدند و جلوه‌هایی از شکوه و عظمت حضور مردم عزیز در این مراسم مشاهده شد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن یک پیام صریح به نظام‌های استکباری و بدخواهان جمهوری اسلامی دارد، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی امروز دریافته‌اند که پول پاشی‌ها و نقشه‌هایشان برای براندازی و سرنگونی انقلاب اسلامی، مانند آب در هاون کوبیدن است و هیچگاه محقق نخواهد شد، چون مردم ایران همواره پشتیبان ولایت و از سوی دیگر در حفظ و صیانت از این آب و خاک لحظه ای متوقف نمی‌شوند.

گودرزی با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال بیانگر این است که تیر دشمنان در حوادث اخیر به سنگ خورد، بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی و برآوردهایشان بسیار ضعیف است و مردم ایران را نمی شناسند. این کشور برای حفظ این انقلاب شهدای بسیاری تقدیم کرده است و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که این انقلاب پشتوانه بزرگی به نام مردم دارد که امروز متحدتر از گذشته است.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: اگر دشمنان نظام اسلامی پیام این حضور مردم را در این هوای سرد در 44مین بهار انقلاب اسلامی را متوجه شوند،  می دانند اقدامات‌شان علیه جمهوری اسلامی بی‌نتیجه و پوچ است و باید دست از خصومت و دشمنی بردارند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم نشان داد تیر دشمنان در حوادث اخیر به سنگ خورده است.