جام حذفی فوتبال| پرواز استقلال به مرحله بعدی با بال‌های قوی سپید!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان طی دیداری در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، عصر امروز (دوشنبه - یک اسفندماه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند که این دیدار در پایان با برتری و صعود آبی‌پوشان خاتمه یافت.

استقلالی‌ها که ریکاردو ساپینتو را به علت محرومیت از سوی کمیته انضباطی روی نیمکت در اختیار نداشتند، با ترکیب کامل به مصاف رقیب انزلی‌چی رفتند و در سمت مقابل هم مازیار زارع که از سوی تماشاگران استقلالی حاضر در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفت، برای جبران شکست تلخ ۴ بر صفر ماه گذشته لیگ برتر شاگردانش را به زمین فرستاد.

در نیمه نخست دو تیم بارها سعی در هجوم همه‌جانبه به سمت سنگر دفاعی حریف و باز کردن دروازه یک‌دیگر را داشتند اما هیچ‌کس موفق به زدن گل نشد تا همه‌چیز به نیمه دوم گره بخورد؛ نیمه‌ای که هم اخراج داشت و هم گل تعیین‌کننده تیمی که به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرده است.

در این نیمه مجید عیدی از ملوان اخراج شد تا مازیار زارع ده نفره کارش را دنبال کند. در ادامه هم نوبت به گلزنی آبی‌ها رسید تا استقلال خیلی راحت، جواز صعود به مرحله بعدی و تکرار پیروزی مقابل رقیب نام‌آشنای گیلانی، به همراه پیشی گرفتن از ملوانان در تاریخ ادوار بازی‌های جام حذفی را به ثبت برساند.

استقلال ۲
گل: امیرارسلان مطهری (۷۴) - آرمان رمضانی (۸۰)

ملوان بندرانزلی
گل:

استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، کوین یامگا، مهدی قایدی و محمد محبی.
ملوان: ایمان صادقی، عبدالله حسینی (۱۹ - مصطفی نائیج‌پور)، سعید کریمی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، محمود مطلق‌زاده، صادق بارانی، مسعود زائر کاظمین، سجاد بازگیر، مهران احمدی و سهیل فداکار.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان بندرانزلی با پیروزی و صعود آبی‌پوشان تهرانی به یک‌چهارم نهایی جام حذفی پایان یافت.