انگیزه زیادی برای کسب مدال طلا مسابقات جهانی دارم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مریم عبدالله پور ملی پوش پاراتکواندو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص رقابتت های جام ریاست فدراسیون جهانی و آزاد ترکیه اظهار کرد: سطح هر 2  تورنمنت نسبت به تصوراتم، خیلی بالاتر بود. حریفانم دارای رنکینگ یک، سه و همچنین المپین و دارای مقام های جهانی و گرند پری بودند.

او ادامه داد: در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی با آمادگی کامل شرکت و با شکست همه رقبا قهرمان شدم، یک روز بعد از این رقابتها برای مسابقات آزاد وزن کشی کردم که این موضوع روی کیفیت کار تاثیر گذار بود و دچار افت بدنی شدم، اما خدا را شکر توانستم با 2  مدال طلا به ایران بازگردم.

عبدالله پور درباره مسابقات پیش رو تیم ملی پاراتکواندو بیان کرد: مسابقات جهانی را در پیش داریم و از آنجایی که تاکنون موفق به شکست تمامی حریفان رنکینگ بالای خود شده ام، انگیزه زیادی برای کسب مدال طلا مسابقات جهانی دارم.

ملی پوش پاراتکواندو در پایان گفت: فدراسیون تکواندو تاکنون شرایط و امکانات خوبی را برای ما مهیا کرده است و اعضای کادرفنی تیم ملی و همچنین تمامی مربیانی که برای من زحمت کشیده اند و مانند خانواده ام می مانند بسیار تشکر می کنم و امیدوارم با موفقیت در مسابقات پیش رو مزد زحمات آن ها را بدهم.

ملی پوش پاراتکواندو گفت: بعد از کسب دو مدال طلا در مسابقات بین المللی ترکیه در تلاشم تا در رقابتهای قهرمانی جهان نیز این نتایج را تکرار کنم.