حیدری: بی‌احترامی از ساپینتو ندیده‌ام/ رمضانی: با ۵ پیروزی متوالی روی روال هستیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  خسرو حیدری پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل ملوان در جام حذفی اظهار داشت: ما چهار بازی لیگ را پشت سر هم برده بودیم و در جام حذفی هم نیاز داشتیم که برنده بازی باشیم. خدا را شکر که توانستیم دومین بازی حذفی‌مان را ببریم، چون دو بازی سخت مقابل تراکتور و ملوان داشتیم. با ملوان هم چند بار بازی کرده بودیم. آنها امروز خیلی بسته بازی کردند و در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم، نتیجه گرفتیم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که نیمکت‌ تیم‌های حریف نقطه ضعف ساپینتو را پیدا کردند، گفت: نقطه ضعف نیست، فکر می‌کنم یک مقدار نسبت به ساپینتو سخت‌گیری می‌کنند. یک مقدار صدای سرمربی ما بالاست و به او کارت می‌دهند. نمی‌دانم چرا محرومیت ساپینتو را خیلی زودتر از اتفاقات دیگری که در لیگ ما می‌افتد، اعلام می‌کنند و روی نیمکت ما حساسیت وجود دارد. در بازی با مس کرمان، بهزاد غلامپور آمد و میانداری کرد تا از تشنج بیشتر جلوگیری کند، اما او را هم محروم کردند، حتی سرپرست مس هم از غلامپور تشکر کرد. معلوم نیست که ناظر بازی چه چیزی را دیده است!

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که «ساپینتو هم نباید یک مقدار احساساتش را کنترل کند؟»، خاطر نشان کرد: هر مربی یک خصوصیاتی دارد. یک مربی آرام است و یک مربی مثل ساپینتو هیجان زیاد دارد. او هیجانش را به بازیکنانش انتقال می‌دهد و امتیاز خوبی است. بعضی مواقع شاید بیشتر عصبانی می‌شود، ولی من تا به حال ندیدم که ساپینتو به کسی بی‌احترامی کند.

رمضانی: دوست دارم بیشتر برای استقلال بازی کنم

آرمان رمضانی پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل ملوان بندر انزلی در جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. تیم ملوان واقعاً قابل احترام است. من فوتبالم را هم از این تیم شروع کردم. خدا را شکر که امروز بازی را بردیم. امسال یکسری از بازی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست دادم و دنبال این بودم که در این بازی گلزنی کنم.

وی در واکنش به این موضوع که به دلیل تعداد زیاد مهاجمان استقلال، خیلی کم به او بازی می‌رسد، گفت: به هر حال این تصمیم مربی است و الان تیم‌مان روی روال است. فکر می‌کنم پنج بازی پشت سر هم را بردیم. من هر وقت هم به زمین آمدم تمام توانم را گذاشتم، ولی دوست دارم بیشتر بازی کنم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره شادی گلش با ابوالفضل جلالی، گفت: جلالی دوست و هم‌تیمی پنج شش ساله من است و خیلی هم با هم صحبت می‌کنیم. وقتی جلالی پاس گل داد، از او تشکر کردم.

حسینی: محرومیت ساپینتو باعث همدلی ما شد

سید حسین حسینی پس از برتری استقلال مقابل ملوان در رقابت‌های جام حذفی و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی اظهار داشت: ملوان بیشتر دنبال دفاع کردن بود. ما هم سعی کردیم گل بزنیم و صعود کنیم.

وی درباره بسته نگه داشتن دروازه تیمش در این بازی گفت: این مسئله حاصل زحمت همه بچه‌هاست و امیدواریم ادامه داشته باشد.

حسینی درباره شرایط استقلال تصریح کرد: جا دارد از همه بازیکنان تشکر کنم. ما در فشار سختی بودیم، ولی همه همت کردند تا از این شرایط بیرون بیاییم و جبران کنیم. آرش رضاوند در چهار دیدار اخیر با مصدومیت بازی کرده و خدا را شکر مثمرثمر بوده است. روزبه چشمی و محمد محبی هم همین‌ شرایط را دارند.

دروازه‌بان استقلال درباره حاشیه‌های پیرامون ساپینتو یادآور شد: فکر می‌کنم این مسئله شما را کمی اذیت می‌کند! این محرومیت باعث شد همدلی و تلاش ما بیشتر شود و مطمئن باشید این کارها، همدلی‌مان را بیشتر می‌کند.

وی درباره مسیر راحت استقلال در جام حذفی خاطرنشان کرد: هیچ دیداری آسان نیست. امروز هم مشاهده کردید که بازی گره خورده و سخت شده بود.

مربی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل ملوان بندرانزلی به اظهارنظر پرداختند.