شطرنج ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه| کسب 2 طلا و یک نقره شطرنجبازان در برق آسا

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، در این دوره از مسابقات شطرنج ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و در بخش زنان نیر گلی زاده با اقتدار عنوان قهرمانی را در رقابت با ۱۳ ورزشکار به دست اورد‌.

گلی زاده در 8 دور مسابقات برگزار شده توانست ورزشکاران اردن، عربستان،  یمن و امارات را شکست دهد و برابر حریفی از اردن بازی را واگذار کرد.

در بخش مرداننیز که با حضور ۱۲ ورزشکار برگزار گردید آرمین رحمت پور موفق به کسب مدال طلا و پوریا جمالی عنوان دومی و مدال نقره را از آن خود کرد و بدین ترتیب هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان مسابقات بلیتز، ورزشکاران ایرانی بالاترین مدال ها را از آن خود کردند.

آرمین رحمت پور یک دور با قرعه استراحت روبرو شد و در 8 دور دیگر برابر ورزشکاران امارات، یمن، اردن و پوریا جمالی به پیروزی رسید.

پوریا جمالی نیز ورزشکاران اردن، یمن و امارات را شکست داد، یک دور استراحت داشت و برابر آرمین رحمت پور نتیجه زا واگذار کرد.

سرمربیگری تیم ملی شطرنج ناشنوایان کشورمان بر عهده سپیده شادین و سرپرستی نیز برعهده حامد دارابی بود.

مسابقات بخش سریع تا روز دوشنبه ۸ اسفندماه ادامه دارد.

شطرنجبازان ناشنوای ایرانی در بخش برق آسا 2 مدال طلا و یک نقره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در شطرنج ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه امان اردن را کسب کردند.