بیش از 200 برنامه تحولی در بهزیستی تدوین شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله کرم زاده رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی با اشاره به ارزیابی‌های منظم و دقیق برنامه‌های تحولی سازمان بهزیستی در جلسات شورای تحول اداری گفت: با توجه به اینکه سند تحول دولت مردمی ابلاغ شده و لازم است که حتماً نگاه تحولی را در راستای رشد، تعالی و پیشبرد اهداف سازمانی و هدف نهایی بهزیستی که خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف سازمانی است، در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: شورای تحول اداری سازمان بهزیستی بر این اساس و با حضور ۱۱ عضو از نخبگان و کارشناسان خبره‌ای که مسئولیت‌های مختلفی در سازمان داشته‌اند، شکل گرفته و تا به امروز ۱۳ جلسه کارشناسی سنگین و چند ساعته را برگزار کرده است.

دبیر شورای تحول سازمان ادامه داد: پس از نشست‌های رئیس سازمان با مدیران و کارشناسان دفاتر و حوزه‌های مختلف سازمانی و همچنین بازدیدهای استانی صورت گرفته، بیش از ۲۰۰ برنامه تحولی تدوین شد و در دستور کار جلسات شورای تحول بود که در نهایت ۷۴ برنامه مصوب و در نشست سراسری مدیران ارشد ستادی و استانی ابلاغ شد.

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: از جلسه سیزدهم به بعد با حضور و مشارکت کارشناسان و دفاتر سازمانی، ارزیابی و سنجش اقدامات تحولی انجام شده در سال جاری و همچنین برنامه ریزی آتی برنامه‌های تحولی صورت می‌گیرد.

جلسه ارزیابی و بررسی برنامه های تحولی دفتر توانمندسازی معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی صبح امروز در ساختمان ستاد سازمان برگزار شد.