سردار حسن زاده: دشمنان هیچ امید به توانمندی خود برای مقابله با انقلاب اسلامی ندارند/سردار محمدیان: دشمن در جنگ ترکیبی که راه انداخت شکست خورد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست مشترک فرماندهان عالی‌رتبه سپاه، بسیج و فراجا تهران بزرگ امروز (پنج‌شنبه) با حضور سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت رسول (ص) تهران بزرگ، سردار «عباسعلی محمدیان» رئیس پلیس تهران بزرگ با موضوع تعامل و هماهنگی امنیتی، دفاعی و اجتماعی عید نوروز در ستاد فرماندهی سپاه تهران بزرگ برگزار شد.

سردار حسن زاده: دشمنان هیچ امید به توانمندی خود برای مقابله با انقلاب اسلامی ندارند

سردار حسن حسن زاده در این همایش گفت: فتنه بزرگ اخیر که مرکزیت آن در تهران بود، شدت و گستردگی اش فراتر از دوره‌های قبل بود اما به بهترین شکل ممکن کنترل گردید.

وی افزود: صدری که افراد فراجا، بسیج، سپاه، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه به خرج دادند، آزمون بزرگی بود؛صعه صدر همراه با اقتدار و قاطعیت و خستگی‌ناپذیری بود. این افتخارات و تجربیات بعد از ۴۴ سال نصیب شما شد.

سردار حسن‌زاده گفت: تمام اسنادی که از دشمن داریم، متفق‌القول اعلام کردند که ما فکر می‌کردیم زمانی که یک هفته بگذرد، آن‌ها خسته می‌شوند، اما همه در سپاه، بسیج و فراجا اذعان داشتند که افراد سپاه، بسیج و فراجا ایستاده‌اند. یک نفر نبود که گله کند و تا روز آخر ایستادند و ایستادگی و خستگی‌ناپذیری آن‌ها دشمن را حیرت‌زده کرد.

فرمانده سپاه حضرت رسول (ص) تهران بزرگ در مورد ویژگی فتنه اخیر گفت: یکی از ویژگی‌های این دوره فتنه این بود که فرماندهان سپاه، بسیج و فراجا همه کف میدان بودند که باید قدر دانسته شود و از آن‌ها تشکر شود.

فرمانده سپاه حضرت رسول (ص) تهران بزرگ ادامه داد: ممکن است شبیه اتفاقاتی که در گذشته برای ما افتاده است، این بار هم بیافتد، اما ما امیدواریم، زیرا آن موقع که به ما حمله می‌شد، تجربیات امروز را نداشتیم، اما امروز تجربه ۴۴ سال را داریم و با نگاه به گذشته به‌سمت آینده حرکت می‌کنیم.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: تعاملات، هم‌افزایی و هماهنگی میان سپاه تهران و فاتب در بهترین حالت نسبت به گذشته بوده است و بسیج و فاتب از نظر مردم و فرمانده معظم کل قوا، جزء نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه حضرت رسول (ص) تهران بزرگ افزود: وضعیت ما امروزه اینگونه است که دشمنان ما به هیچ عنوان هیچ امیدی به ظرفیت و توانمندی خود درپیروزی در مقابله با انقلاب اسلامی ندارند. تنها امید آن‌ها این است که از خطای ما بتوانند به یک موفقیت دست پیدا کنند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: در طول چهل و چهار سال گذشته گردنه‌های سخت و تلاطمات سنگینی را پشت سر گذاشتیم و امروز با اتکا به دستاوردهای شکوهمند و تجربیات گذشته به پیش می‌رویم و امروز استکبار از کنترل ما عاجز شده است.

سردار محمدیان: دشمن در جنگ ترکیبی که راه انداخت شکست خورد

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی و سپاه پاسداران تمام قد در مقابل فتنه‌ها ایستاده‌اند. سپاه پاسداران و نیروی انتظامی مانند دو انگشتی هستند که در کنار هم قرار دارند، هیچ جدایی میان آن‌ها وجود ندارد و هدف هر دو تامین امنیت مردم عزیز و نظام اسلامی است.

وی با بیان این که قرارگیری سپاه و نیروی انتظامی در کنار هم موجب کوری و ناامیدی دشمن می‌شود، گفت: دشمن با تمام تجربیات گذشته خود یک جنگ ترکیبی علیه ملت ایران و نظام اسلامی به راه انداخت. حاصل مطالعات دشمن آن بود که در تمام ابعاد اقدامات خود علیه نظام را آغاز کند، گرچه فوت آن خانم برنامه‌ریزی شده نبود اما مانند جرقه‌ و پیش‌ران برای توطئه دشمن عمل کرد.

فرمانده انتظامی پایتخت با ذکر اینکه دشمن به صورت برنامه‌ریزی توطئه‌های خود را پیش برد، افزود: در فتنه اخیر، همانطور که انتظار می‌رفت، نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمن نقش بر آب شد اما همچنان خرمشهرها در پیش است.

سردار محمدیان ادامه داد: جمع‌بندی دشمن آن بود که در این برهه از زمان بر روی یکسری مسائل تمرکز کند. یکی از آن مسائل، مسئله حجاب بود. ایجاد شکاف بین مسئولان نظام و مردم عزیز و ناکارآمد نشان دادن نظام از جمله برنامه های دشمن بود که با تلاش های زیادی که داشت ولی موفق نشد.


 

نشست مشترک فرماندهان عالی‌رتبه سپاه، بسیج و فراجا تهران بزرگ با حضور فرمانده سپاه حضرت رسول (ص) تهران بزرگ در ستاد فرماندهی سپاه تهران بزرگ برگزار شد.