مسی از ۱۰۰۰ گذشت؛ اگه می تونی منو بگیر!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رکوردشکنی برای لیونل مسی بدل به یک عادت کلیشه ای شده و هیچ جذابیتی ندارد. این که در هر بازی لیونل مسی به یک رکورد جدید دست پیدا کند دیگر عادی شده اما برای این ستاره حد و مرزی وجود ندارد و او همچنان در مسیر خلق رکوردهای جدید است. او در جریان بازی با نانت در رقابتهای این هفته لاشامپیونه هم رکوردی منحصر به فرد را به نام خود ثبت کرد.

بر اساس این رکورد جدید، لیونل مسی در طول دوران باشگاهی خود روی به ثمر رسیدن ۱۰۰۰ گل تاثیر مستقیم داشته. این رکورد در جریان پیروزی ۴-۲ پاری‌سن‌ژرمن مقابل نانت به دست آمد؛ جایی که او توانست یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند.

او که همین چند وقت پیش به رکورد ۷۰۰ گل باشگاهی رسید، با زدن ۷۰۱ گل خود، مجموع گل‌ها و پاس گل‌های خود در عرصه باشگاهی را به عدد ۱۰۰۰ رساند؛ لئو ۲۹۹ پاس گل در لالیگا و لیگ یک فرانسه داده که وقتی آن را با ۷۰۱ گل او جمع کنیم، به عدد شگفت انگیز ۱۰۰۰ خواهیم رسید.

این رکورد در ۸۴۱ بازی لیونل مسی به دست آمد. بنابراین او در طول دوران باشگاهی خود به طور میانگین (۱.۱۹) در هر بازی حداقل روی یک گل تأثیر مستقیم (گلزنی یا پاس گل) داشته است.

همچنین مسی با گلی که در بازی این هفته و در جریان برتری ۴ بر ۲ پاری سن ژرمن مقابل نانت به ثمر رساند، موثرترین بازیکن فرانسه شد

مسی در ۲۱ بازی در این فصل برای پاریس توانسته آمار ۱۳ گل و ۱۲ پاس گل را به ثبت رساند.

مسی با ۱۲ پاس گل بهترین پاسور لیگ فرانسه و با ۲۵ گل موثرترین بازیکن این فصل شناخته می‌شود.

پاری سن ژرمن با ۶۳فو امتیاز در صدر جدول قرار دارد و مدعی اصلی قهرمانی فرانسه است.

لیونل مسی با گلزنی در بازی برابر نانت در لاشامپوینه دو رکورد جدید خلق کرد.