خادم: سیاسی 30 میلیارد تومان از جیبش برای فوتبال خرج کرد
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا امیر رضا خادم مدعی شد که حمیدرضا سیاسی مدیرعامل بازداشت شده پرسپولیس در 7- 8 ماه حضورش در فوتبال بیش از 30 میلیارد تومان در سه تیم هزینه کرده است! خادم گفت: سیاسی به هر دلیلی که در فوتبال حضور داشته! این رقم را از جیبش خرج کرده و حدود 10 میلیارد تومان از این مبلغ را برای پرسپولیس خرج کرده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد وضعیت سیاسی در زندان و ارتباط بازداشتش با ملاقات با جهانشاهی چهره معروف برانداز نظام، گفت: من هم این مسایل را شنیده ام و اطلاع درستی از این مطالب ندارم و بعید است که این اتفاق فقط مربوط به امضای یک قرارداد باشد قرارداد اسپانسرینگ پرسپولیس که در زمان سیاسی امضا شد را من هم به عنوان شاهد امضا کرده ا م و در این مورد با بازپرس صحبت خواهم کرد.

,

خادم اعتراف کرد که انتخاب هایی که برای پرسپولیس انجام داده نتوانسته که انتظارات را برآورده کند هرچند  او گفت که پرسپولیس که یکی از تیم های گران لیگ است در میدان هم خوب نتیجه نگرفته است!

,

انتهای پیام/

]
نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام کرد: سیاسی در مدت حضورش در فوتبال 30 میلیارد تومان برای سه تیم فوتبال هزینه کرده است.