مرفاوی: عراقی‌ها بهتر بودند؛ بازیکنان خواسته‌هایم را انجام ندادند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ صمد مرفاوی، سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان در نشست خبری پس از شکست ایران مقابل عراق اظهار داشت: بازی حساسی برای ما و عراق بود. منتهی آن چیزی که ما از بازیکنانمان می‌خواستیم، انجام ندادند و عراق در جنگ‌های تن به تن موفق بود و سعی کردند خیلی از ما توپ‌گیری کنند. بازیکنان ما شرایط فنی‌ای که باید را نداشتند و در درگیری‌های یک در مقابل یک، عراقی‌ها موفق‌تر بودند.

وی در ادامه بیان داشت: عراقی‌ها موقعیت آن‌چنانی نداشتند ولی موفق شدند ما را ببرند. به آن‌ها بابت این برد تبریک می‌گویم.  متاسفانه در آن صحنه بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند و در دقیقه بدی گل خوردیم. نفراتی که به زمین فرستادیم نتوانستند به ما کمک کنند. گلی که دریافت کردیم به خاطر عدم تمرکز بازیکنان بود.

مرفاوی در پایان گفت: بازی حساسی بود و هر دو تیم دنبال صعود به جام جهانی بودند. وقتی یک تیمی حذف می‌شود طبیعی است که آن بازی کم موقعیت می‌شود. هر دو تیم با احتیاط بازی می‌کنند و سعی می کنند بازی درگیرانه‌ای داشته باشند که منجر به کم موقعیت شدن بازی می‌شود. یکی از راه‌های گل زدن،‌ شوت زدن بود که آن‌ها استفاده کردند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: چیزی که از بازیکنانم خواستم را انجام ندادند و حریف در جنگ‌های تن به تن موفق‌تر بود.