آغاز عملیات نوروزی هلال‌احمر با مشارکت ۶۹ هزار جوان از ۲۴اسفند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در مانور بزرگ ملی خدمات نوروزی اظهارداشت: ۱۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار و ۶۹ هزار نیرو به همراه دو میلیون نیروی پشتیبان داریم که در نوروز امسال از هلال احمر فعال خواهند بود.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در این روزهای پایانی سال و در پایان صدمین سالگرد جمعیت هلال احمر با شور و نشاط انقلابی و روحیه جهادی آماده خدمت رسانی بزرگ در نوروز ۱۴۰۲ هستیم.

وی بیان کرد: ۶۹ هزار جوان و داوطلب هلال احمر، عملیات بزرگ نوروزی را از سه شنبه ۲۴ اسفند شروع می‌کنند. در این عملیات علاوه بر خدمات امداد و نجات، خدمات فرهنگی و اجتماعی نیز در ورودی و خروجی‌های شهرها ارائه می‌شود.

وی افزود: زنان در قالب تیم سحر در عملیات نوروزی مشارکت دارند و تمام تلاش را باید انجام تا کمترین مصدوم و تلفات را در نوروز شاهد باشیم و مردم بیشترین آرامش را داشته باشند.

کولیوند گفت: امروز در محیط مقدس در جوار حرم امام خمینی (ره) طرح را رقم می زنیم و من به همه نیروی هلال احمر افتخار می‌کنم.

وی بیان داشت: هلال احمر امسال ۳ کرسی مدیریتی از صلیب سرخ کسب کرد و موفقیت‌های بین المللی زیادی حاصل شده که ناشی از فعالیت نیروها است.

کولیوند بیان داشت: نیمه شعبان خدمات ارزنده‌ای از سوی هلال احمر به زائران ارائه داد و در چهارشنبه آخر سال هم با اهتمام حضور خواهیم داشت که کمترین مشکل باشد و در نوروز هم پیشقدم هستیم و در آموزش‌ها هم برنامه‌ها اجرا می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در ماه رمضان در جهت کمک به نیازمندان اقدام خواهد شد و هلال احمری‌ها جهت تکریم بزرگ سال‌ها به خانه سالمندان خواهند رفت. در شب‌های قدر، روز قدس و عید فطر هم برنامه‌های جامعی داریم و لذا طی یک ماه برنامه‌های فشرده‌ای خواهیم داشت.

رئیس جمعیت هلال احمرگفت:۶۹ هزار جوان و داوطلب هلال احمر، عملیات بزرگ نوروزی را از سه شنبه ۲۴ اسفند شروع می‌کنند.