لیگ برتر فوتبال| زهر چشم استقلال از علی‌منصور؛ فولاد در خانه به ساپینتو باخت!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال طی یکی از حساس‌ترین مصاف‌های هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، عصر امروز (یک‌شنبه - ۲۱ اسفند) در ورزشگاه فولاد آره‌نای شهر اهواز به مصاف هم‌دیگر رفتند. 

فولاد که پیش از این جواد نکونام را روی نیمکت داشت و در بازی رفت به تساوی یک بر یک در تهران دست یافته بود، در دیدار برگشت علی‌رضا منصوریان، سرمربی سابق آبی‌ها را روی نیمکت داشت و ریکاردو ساپینتو نیز پس از طی دوران محرومیت، به نیمکت استقلال برگشت.

در نیمه نخست بازیکنان استقلال با بی‌دقتی موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. در سمت مقابل هم خط هافبک فولادی‌ها اختیار عمل را تا حد زیادی در اختیار داشت اما توپی در این نیمه از روی خط دروازه‌ها نگذشت.

در نیمه دوم آبی‌ها فشار بیش‌تری وارد کردند و در دقیقه ۵۳ نیز روی اشتباه مدافعان فولاد در دفع توپ، توسط یامگا به گل رسیدند.

در ادامه هم مهدی قایدی استقلال را در دقیقه ۷۷ به گل رساند تا خیال ساپینتو از پیروزی در خانه اهوازی‌ها راحت شود.

فولاد
گل: 

استقلال ۲
گل: کوین یامگا ۵۳ - مهدی قایدی ۷۷

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، ایوب والی، حمید بوحمدان، علیرضا کوشکی، اشکان دژاگه، روبرتو تورس، عارف آقاسی، سعید واسعی، سینا مریدی و سعید آقایی.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال با برتری آبی‌پوشان تهرانی خاتمه یافت.