شرکت‌ها ملزم به درج بهای دریافت‌شده از مسافران، روی بلیت‌ها هستند + فیلم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری‌، کاپیتان محمد محمدی بخش در مراسم افتتاحیه مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی، با قدردانی از مدیران و دست اندرکاران پروازهای نوروزی، اظهار داشت: با توجه به اهمیت مدیریت سفرهای نوروزی، این مرکز برای نخستین بار در سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل شد و با رصد ۲۴ ساعته فعالیت‌های مربوط به سفرهای هوایی و خدمات‌رسانی به مردم را پایش خواهد کرد.

وی با بیان اینکه خط قرمز سازمان هواپیمایی کشوری ایمنی و امنیت پروازها است، افزود: مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی مدل مناسبی است که برای اولین بار در صنعت راه اندازی شده است و فعالیت این مرکز در طول تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت و برای دوره‌های اوج سفر نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

‌محمدی‌بخش اضافه کرد: امسال برای انجام سفرهای نوروزی حدود ۲۰ هزار پرواز در مسیرهای داخلی و خارجی برنامه‌ریزی شد‌ که تا امروز ۲۷ اسفند، حدود ۶ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بر هم افزایی و به اشتراک گذاری اطلاعات در صنعت هوانوردی تاکید کرد و گفت: امیدواریم سال ۱۴۰۲، سال جهش و رونق حمل و نقل هوایی در حوزه بین المللی و توسعه فرودگاه‌های کمتر توسعه یافته باشد و در نظر داریم مدل اقتصادی جدید در صنعت ایجاد شود.

وی بر اطلاع رسانی درست و به موقع به مسافران تاکید کرد و گفت: شرکت‌های هواپیمایی ملزم به درج بهای دریافت‌شده از مسافران، روی بلیت‌ها هستند و سطح استانداردها باید کاملا براساس قوانین و مقررات برنامه ریزی شود و در طول ایام نوروز مدیران فرودگاهها و روسای ایستگاه ها پاسخ گویی مناسب به مسافران نوروزی داشته باشند.

 

رئیس سازمان هواپیمایی: شرکت‌های هواپیمایی ملزم به درج بهای دریافت‌شده از مسافران، روی بلیت‌ها هستند.