کریمی: هنوز روزنه امید هست؛ ۱۵ روز برای لیگ قهرمانان فرصت داریم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سیدحجت کریمی، رئیس هیأت‌مدیره باشگاه استقلال پیرامون مشکلات باشگاه اظهار داشت: هیات مدیره پا به پای مدیرعامل پیگیر کارها بوده، صحبت هایی مطرح شد که واقعا درست نیست. مشکلات باشگاه استقلال زیاد است. فقط همین یکی دو مورد نیست. در این مدت پرونده های زیادی بوده که حل شده، چند پرونده مانده که ان‌شاالله حل می‌شود. 

وی درباره این که فتح‌الله‌زاده چک برداشت کرده، بیان داشت: به این صورت نیست. او چک‌هایی داشت. قربان زاده مطالبی را مطرح کرد که خوب پیگیری نکرده بود به چه صورت است. جا داشت قربان زاده پیگیری می کرد و به همین صورت اعلام می‌کرد. چک هایی از سال ۹۰ و برای چند شخص دیگر بود. با حساب و کتابی که شد ۵ میلیارد برداشت کردند. آن ها از باشگاه طلب داشتند. 

کریمی در ادامه گفت: این حساب‌ها برای خودش نبود. چک‌های خودش هنوز هست و نگرفته است. این چک ها برای دوستانش بود. هرکسی مثلا ۱۰ سال پیش ۵ میلیارد به عنوان سرمایه گذار آورده، الان مثلا آمده از دادگاه حکم گرفته و ۲۰ میلیارد پول گرفته است. اتفاقاتی افتاده و همه هم حکم داشتند و از حساب باشگاه برداشت کردند. 

وی هم‌چنین تأکید داشت: لئوناردو پادوانی طلبی دارد و پرونده‌اش در جریان است. باشگاه به ریکاردو ساپینتو پرداختی داشته اما کمی عقب است. پرداختی به ساپینتو و اعضای خارجی تیم بیش از ۳ ماه عقب افتادگی ندارد. ان شاالله در این چند روز مشخص می‌شود. قول هایی داده شده، از وزارت ورزش و دولت تشکر می‌کنیم که پیگیر مسائل بودند. ان شالله در این یکی دو هفته نتیحه بگیریم. 

کریمی در خصوص امید به بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان آسیا، گفت: هنوز روزنه امید هست. تا ۱۵ روز دیگر وقت داریم. این وقت را AFC داده، فتح الله زاده پیگیری کرده و وقتی را گرفته است. این وعده‌ای است که داده‌اند. منتظریم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. 

رئیس هیأت‌مدیره باشگاه استقلال گفت: برای لیگ قهرمانان آسیا هنوز روزنه امید هست و تا ۱۵ روز دیگر وقت داریم.