شیرازی: عزل نشده‌ام و در محل‌کارم حاضرم؛ منتخب مجمع فوتبال تهران هستم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب‌الله شیرازی، رئیس هیأت فوتبال استان تهران در یک برنامه تلویزیونی پیرامون عزلش اظهار داشت: این در حد شایعه ای است که متاسفانه در فضای مجازی پخش شده است. من روز گذشته و امروز در دفتر هیات فوتبال حضور داشته ام و به فعالیت های خود و خدمت به مردم پرداخته ام و مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشته است. همچنین در روزهای سوم و هشتم فروردین ماه که تیم ملی با تیم های روسیه و کنیا بازی داشته است و جهت برگزاری مسابقه استقلال و ذوب آهن حضور داشته ام و کارهای موردنیاز را برای انجام مسابقات پیگیری و انجام داده ام.

وی در ادامه بیان داشت: بر اساس بند ۱۳ ماده ۲۴ اساسنامه مصوب تاریخ ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱  مجمع عمومی هیات فوتبال استان تهران، همانگونه که در انتخابات برگزارشده؛ بنده منتخب آنان شده ام و آنان بالاترین رکن هیات فوتبال استان تهران هستند و می توانند عملکرد بنده را بررسی آنرا تایید یا رد نمایند.

در ادامه شیرازی با اشاره به بند ۱۴ اساسنامه هیات های استانی فدراسیون فوتبال گفت: در این بند آمده است که در صورت احراز تخلف مستند از سوی رئیس هیات یا نواب رئیس هیات یا اعضای هیئت رئیسه که ثابت شود یا مراجع قضایی علیه این افراد حکم داده باشد، موضوع به  استحضار ریاست محترم فدراسیون فوتبال ارائه خواهد شد و ریاست محترم در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مورد را مطرح کرده تا تصمیم گیری شود.

رئیس هیأت فوتبال استان تهران گفت: روز گذشته و امروز در دفتر هیات فوتبال حضور داشته ام و به فعالیت های خود و خدمت به مردم پرداخته ام.