شمسایی: ازبک‌ها با پرتغال و برزیل بازی کرده‌اند/ روسیه از ابرقدرت‌های فوتسال دنیاست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در حاشیه برپایی نخستین اردوی بازیکنانش در سال جدید اظهار داشت: این اولین اردوی سال ۱۴۰۲ ما برای بازی تدارکاتی با ازبکستان است که از امروز آغاز شده. از فیفادی استفاده می‌کنیم و ۲ بازی انجام می‌دهیم. ازبکستان از تیم‌های مدعی و رقیب دیرینه ماست. آنها در یک سال اخیر بالای ۸ یا ۹ بازی با اسپانیا، برزیل و پرتغال داشته‌اند.

وی در ادامه بیان داشت: بازیکنان جدیدتر در کنار بازیکنانی که در تورنمنت اخیر بودند، به تیم ملی ایران دعوت شده‌اند که ماحصل این اردو و بازی‌ها، محک زدن بازیکنان جدید است چون در سال ۱۴۰۲ تقریباً سال شلوغی را پیش‌رو داریم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: تورنمنت برزیل را در شهریور و بعد از آن مقدماتی جام ملت‌های آسیا را در پیش داریم؛ سپس جام ملت‌های آسیا که انتخابی جام جهانی است. در خبرها هم شنیدیم که روسیه قرار است به آسیا بیاید. روسیه از ابرقدرت‌های دنیاست و باید برنامه ریزی دقیق داشته باشیم تا چیزهایی که مدنظرمان است را انجام بدهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: ازبکستان از تیم‌های مدعی و رقیب دیرینه ماست که در یک سال اخیر بالای ۸ یا ۹ بازی با اسپانیا، برزیل و پرتغال داشته‌اند.