لیگ برتر فوتبال| بازگشت استقلال به رده دوم با درخشش دوباره شماره بیست!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال آلومینوم و استقلال طی دیداری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (جمعه- ۱۸ فروردین) در ورزشگاه ایرالکوی شهر اراک به مصاف یک‌دیگر رفتند که این جدال با پیروزی تیم مهمان خاتمه یافت.

روز گذشته در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته، تیم فوتبال پرسپولیس رقیب خود را با نتیجه‌ای پرگل از پیش رو برداشت تا به رده دوم جدول به شکل موقت صعود کند. از این رو بازی امروز با شاگردان سیدمهدی رحمتی و کسب ۳ امتیاز خارج از خانه برای تیم بحران‌زده استقلال اهمیت و ارزش دوچندانی داشت.

در حالی که گفته می‌شد تنها ۳۰ درصد از ظرفیت ۱۵ هزار نفری این ورزشگاه در دسترس تماشاگران قرار خواهد گرفت، هواداران آلومینیومی و استقلالی تمام سکوها را لبریز از جمعیت کردند و در این بین تماشاگران استقلالی بارها و بارها علیه علی فتح‌الله‌زاده و مدیران باشگاه، شعارهای تندی سر دادند.

در نیمه نخست این بازی هر ۲ تیم روند هجومی را در دستورکار قرار داده و بارها تا مرز باز کردن دروازه رقیب پیش رفتند اما تیرک و واکنش دروازه‌بان‌ها مانع از گل‌زنی مهاجمان شد تا بازی در این نیمه بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم آبی‌پوشان بازی را با فشار بیش‌تری آغاز کردند و بالاخره ۱۰ دقیقه پس از شروع نیمه، مهدی قایدی توانست حسین پورحمیدی را مقهور کند و گل اول استقلال را به ثمر برساند. این بازی به‌علت حواشی و اتفاقات خارج از زمین، بیش از حد توسط داور متوقف می‌شد و عملا مدیریت بازی از دست حیدری در رفت.

در ادامه نیز بازیکنان استقلال روی چند اشتباه عجیب و باورنکردنی بازیکنان ایرالکو، فرصت گل‌زنی داشتند اما توپ به گل تبدیل نشد. استقلال در پایان با همان یک گل به برتری رسید و به رده دوم جدول برگشت.

آلومینیوم صفر
گل: -

استقلال یک
گل: مهدی قایدی (۵۵)

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی، محمدرضا آزادی، محمد مسلمی‌پور، میلاد فخرالدینی، سیدمحمداحسان حسینی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی، ارسلان مطهری.

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم و استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران با برتری آبی‌ها پایان یافت.