اسکوچیچ: تاج آدم‌های خودش را آورد ولی من هم «اسکوچیچِ قوی» هستم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان پس از قبول هدایت تیم فوتبال زیر ۲۱ سال کرواسی در گفت‌وگویی با رسانه کروات پیرامون این که دیگر در کشور خودش مشکلاتی که در ایران داشت را ندارد، اظهار داشت: هرگز مشکلی ندارم. هرکسی که مرا می‌شناسد، به خوبی می‌داند که این نقطه قوت من است. تنها چیزی که در ذهن من وجود دارد، این است که تیم ملی برنده شود و این که چه تعداد بازیکن از کدام باشگاه خواهند بود برای من کاملاً بی‌ربط است.

وی درباره پیشنهادهایی که پس از جدایی از فدراسیون فوتبال ایران برایش رسید، بیان داشت: مهم نیست چه کسی با من تماس گرفت. پیشنهاد کرواسی را قبول کردم چون کشور من است. منتظر اتفاق بزرگی بودم و در نهایت به تیم ملی زیر ۲۱ سال رفتم. به عنوان یک مرد کروات، من این را دوست دارم.

اسکوچیچ راجع به اخراج از تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی عنوان داشت: چیزی که در کل داستان وجود دارد این است که من بهترین نتیجه تاریخ را در آسیا گرفتم. این جایی است که داستان شروع و پایان می‌یابد. رئیس جدید فدراسیون (مهدی تاج) آمد و آدم‌هایش را هم آورد. در نهایت علاقه‌ای به این موضوع ندارم. می‌دانم چه مسیری را طی کرده و چه کار کرده‌ام.

سرمربی سابق تیم ملی ایران در پایان گفت: دیدن دعوای طرفداران و مخالفانم در لیگ ایران دردناک بود اما آنقدر قوی هستم که در نهایت به جام جهانی رفتم تا بازی کرواسی را در نیمه نهایی و در مسابقه رده بندی تماشا کنم. بعد از اینکه فرصتی برای هدایت ایران به عنوان مربی در جام جهانی نیافتم، این قدرت را پیدا کردم که به قطر بروم و تیم ملی کشورمان را دنبال کنم. این به شما می‌گوید که من بر همه چیز غلبه کردم. من خوبم، من قوی هستم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: رئیس جدید فدراسیون فوتبال (مهدی تاج) آمد و آدم‌هایش را هم به تیم ملی آورد.