کریمی: ای کاش اول مشکل را حل می‌کردند؛ بعد به تخلفات فتح الله زاده رسیدگی می‌شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال بعد از جلسه با نمایندگان مجلس درباره این نشست اظهار داشت: از نمایندگان مجلس بابت برگزاری این جلسه تشکر می‌کنم. بیشتر هم به خاطر قضیه استقلال و نگرانی هواداران بود. یکسری کارهایی که باید انجام می‌شد،‌ انجام نشده و زمان خورده و این اتفاق افتاده و تا الان طول کشید. بیشتر آن بدهی ها از چندین سال قبل است. الان هم بررسی می‌کنیم. بارگذاری ها را انجام می‌دهیم و هر اتفاقی بیفتد، اعلام می‌کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: دیروز وزیر زحمت کشیدند و تماس گرفتند. یکساعت خدمت سجادی بودیم و پیگیر بودند. با بانک شهر احمدی تماس گرفتند و ما خدمت ایشان رفتیم. قولی دادند که فردا جلسه شان را برگزار کنند و فکر می‌کنم انجام شود و بدهی های خارجی ای که از قدیم مانده و اگر بماند، مشکل پیش می‌آید حل شود.

سرپرست استقلال در پاسخ به این پرسش که آجورلو بیشتر در مشکلات کنونی استقلال مقصر است یا فتح‌الله‌زاده، گفت:‌ چیزی ندارم راجع به این قضایا بگویم. این موارد را ورود نمی‌کنم.

سرپرست استقلال درباره اینکه آیا از مواضع سازمان خصوصی سازی درباره اتفاقات اخیر حمایت می‌کند یا نه، بیان کرد: من حمایت می‌کنم. خوب است، اما بحث من این است که کاش این اتفاق در تلویزیون نمی‌افتاد و در باشگاه پیگیری می‌کردند. بعدا رسانه‌ای می‌شد. ای کاش یک ماه پیش، 40 روز پیش که این موضوع پیش آمد، مشکل را در باشگاه استقلال حل می‌کردند و بعد به مشکلات ادامه می‌رسیدیم. ما مشکل اول که پرونده آسیا بود را حل می‌کردیم و بعد می‌گفتیم آقای مدیر شما تخلف کردید و رسیدگی کنیم.

کریمی درباره توافق با همراه اول افزود: 160 میلیارد تومان از همراه اول طلب داریم. باید صحبت کنیم تا آنها تعهدات را عمل کنند و از آن پول وام را تسویه کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال گفت: کاش مشکل حضور در لیگ قهرمانان حل می‌شد و بعد به ماجرای تخلفات مدیرعامل پیشین ورود می‌کردند.