طیبی: امیدوارم زنان را در همه ورزشگاه‌ها ببینیم/ احمدعباسی: می‌توانیم در جمع ۴ تیم برتر جام جهانی باشیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تیم ملی فوتسال در یک بازی دوستانه برابر ازبکستان به برتری ۵ بر ۳ رسید.
ستاره‌های تیم ملی فوتسال پس از برتری در بازی تدارکاتی مقابل ازبکستان صحبت کردند.

طیبی: امیدوارم زنان را در همه ورزشگاه‌ها ببینیم
حسین طیبی پس از برتری ۵ بر ۳ تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ازبکستان، اظهار داشت: ابتدا از رسانه‌ها به دلیل حمایت‌شان از تیم ملی تشکر می‌کنم. به هر حال بازی فوتسال جذابیتش به همین است که ما ۲ بر صفر عقب بیفتیم و در نهایت برنده شویم. برخلاف جریان بازی گل خوردیم در صورتی که می‌توانستیم نیمه اول را با تمام احترام به ازبکستان با گل‌های بیشتری بیرون بیاییم.
وی افزود:  به هر حال فوتسال است و در برخی مواقع نیمه اول تمرکز خود را از دست دادیم و در زدن ضربات آخر بی‌دقتی کردیم‌. ازبکستان یکی از تیم‌های خوب آسیا است و در چند وقت اخیر با تیم‌های بزرگ دنیا در کشورهای همین تیم‌ها بازی کرده. مثلاً ۳ هفته قبل با برزیل در این کشور بازی کرد‌. قطعا این بازی به تیم ما کمک می‌کند.
کاپیتان تیم ملی فوتسال تاکید کرد: تیم ما خیلی جوان شده و برای باتجربه شدن به چنین بازی‌هایی نیاز دارد. از جامعه رسانه، خانواده فوتسال و پیشکسوتان خواهش می‌کنم بیشتر به این تیم توجه کرده و فشار نگذارند. در هر تورنمنتی بازیکنان جوان‌تر وارد تیم می‌شوند و این نفرات نیاز دارند با بازی کردن باتجربه شوند. از فدراسیون فوتبال و اصولی نیز برای پر کردن این فیفادی‌ها تشکر می‌کنم. به چنین بازی‌هایی نیاز داریم.
طیبی درمورد حضور زنان در سالن برای حمایت از ملی پوشان گفت: خیلی از این اتفاق و دیدن زنان خوشحال شدم و امیدوارم تداوم داشته باشد. باید از آن‌ها با تمام وجود تشکر کنم. همیشه طرفدار حضور زنان در سالن و ورزشگاه بودم و امروز هم دیدید فقط با خودشان شور و هیجان آوردند. هیچ اتفاقی هم نیفتاد و امیدوارم باز هم بانوان را در همه ورزشگاه‌ها ببینیم.


احمدعباسی: مادرم برای اولین بار بازی من را از نزدیک دید
همچنین در ادامه سعید احمدعباسی پس از برد فوتسال ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، ازبکستان خیلی پیشرفت کرده است. ما در ابتدای بازی سوار بازی بودیم ولی جوانی تیم اذیتمان کرد. هر چقدر از بازی گذشت، بهتر شدیم و در نیمه دوم توانستیم 4 گل بزنیم و برنده بازی شویم.
بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: شرایط تیم ملی از نظر بازیکن، کادر فنی و بازی کردن خیلی خوب است ولی امیدوارم بیشتر حمایت شویم. تورنمنت برزیل اگر برگزار شود، بسیار به پیشرفت فوتسال و این تیم کمک می‌کند زیرا این جوانان می‌توانند پرچم ایران را بالا نگاه دارند.
احمدعباسی گفت: باید قبول کنیم که نسل قبل فوتسال ما یکی از نسل‌های بی‌نظیر این ورزش بود اما به تغییر نسل احتیاج بود. اگر از این بازیکنان حمایت شود، این تیم قادر است در جمع 4 تیم پایانی جام جهانی قرار گیرد. بعد از جام ملت‌ها من گفتم که می‌توان از این جوانان بیشتر استفاده کرد.
وی در خصوص شادی پس از گلش نیز اظهار داشت: مادرم برای اولین بار است که بازی من را می‌بیند. من هر چه دارم به خاطر زحمات پدر و مادرم است. خیلی خوشحال هستم که زنان کشورمان توانستند این مسابقه را تماشا کنند. کمک زیادی می‌شود وقتی خانواده‌ها به ورزشگاه می‌آیند.

ستاره‌های تیم ملی فوتسال بعد از برد ازبکستان صحبت کردند.