کریمی: فتح‌الله‌زاده باید ۵ میلیارد را پس بدهد/ پرسپولیس را ۳ بر صفر شکست می‌دهیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سیدحجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال پیرامون برگزاری جلسه با اسپانسرها اظهار داشت:جلسه‌ای که قرار بود با همراه اول برگزار شود، برگزار شد اما با پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی موافقت نکردند پس از جدایی مصطفی آجورلو از استقلال، همراه اول گفت دیگر تبلیغ نمی‌خواهیم ولی مشاوران فتح‌الله‌زاده گفتند که ما بالاترین مبلغ را می‌گیریم که به پایان سال و تعطیلات رسیدیم و نتوانستند مطالبات استرا را پرداخت کنند.

وی در ادامه بیان داشت: جلسه‌مان با مدیران بانک شهر برگزار و مدارک لازم شامل نامه از وزیر ورزش و جوانان تحویل بانک شد.  قرار شده امروز جلسه هیئت مدیره بانک شهر برگزار شود تا درباره کمک مالی به باشگاه استقلال برای حل و فصل پرونده‌ها از جمله استراماچونی تصمیم‌گیری شود. مشاوران باشگاه در اصل برای استقلال مشکل ایجاد کردند؛ اگر همان موقع پول استراماچونی پرداخت می‌شد الان این مشکلات را نداشتیم.

کریمی درباره بدهی‌های جاری باشگاه استقلال گفت: همراه اول با باشگاه استقلال قراردادی امضا نکرده است اما تبلیغات را انجام دادیم و باید ۱۶۰ میلیارد تومان به باشگاه پرداخت کنند. مطالبات آندره‌آ استراماچونی که ۴۰۰ هزار یورو بوده، به دلیل دیرکرد به یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو افزایش یافته و ۲ میلیون درهم نیز هزینه رضایت‌نامه مهدی قایدی است که باید به باشگاه شباب الاهلی پرداخت شود. 

وی در مورد تمدید قرارداد با ریکاردو ساپینتو و قرارداد بازیکنان عنوان داشت: بازیکنان استقلال بدون دریافت پول با غیرت بازی می کنند و بعضی از بازیکنان به دلیل مشکلات مالی ماشین خود را فروختند. با اینکه به ساپینتو بدهکاریم و می‌تواند فسخ کند ولی ایستاده و هیچ بحث مالی نکرده است. از عملکرد ساپینتو راضی هستیم و اگر قسمت شد و ماند قراردادش را برای فصل بعد تمدید می کنیم.  تمام تلاشمان را می‌کنیم چنین مربی با تعصبی را حفظ کنیم و جزو اولویت‌هایمان است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در رابطه با ادعای جنجالی فتح‌الله‌زاده برای جذب لیونل مسی تأکید داشت: ما مسی داریم، قایدی و محبی هر کدام یک مسی هستند. فتح الله زاده باید ۵ میلیاردی که برداشت کرده به باشگاه استقلال پس بدهد. مشاوران باشگاه در اصل برای استقلال مشکل ایجاد کردند؛ اگر همان موقع پول استراماچونی پرداخت می‌شد الان این مشکلات را نداشتیم.

وی در رابطه با مسئله مالکیت مشترک سرخابی‌ها تصریح داشت: مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس بزودی حل می شود. تا ۲۱ خرداد مشخص می‌شود که استقلال از آسیا حذف شده یا نه. از نگاه حقوقی باشگاه ما استقلال هنوز حذف نشده ولی به عقیده بعضی عزیران حذف استقلال قطعی است. آقای قربان‌زاده طرحی دادند و اعلام کردند که مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل می‌شود.

کریمی در پایان گفت: هر ماه که بدهی شباب الاهلی را ندهیم ده درصد جریمه می‌شویم. درباره دربی هم باید بگویم که استقلال با نتیجه سه بر صفر پرسپولیس را شکست خواهد داد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: مدیرعامل سابق باشگاه باید ۵ میلیاردی که برداشت کرده به باشگاه استقلال پس بدهد.