لیگ برتر فوتبال| اعتراض ساپینتو با تشویق و توهین!/ مهاجم پرسپولیس بازداشت و آزاد شد

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ روز نخست رقابتهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 4 بازی در شهرهای مختلف برگزار شد. در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وهفتم تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. این دربی شماره 100 این دو تیم محسوب می شود.

حاشیه های این بازی بزرگ از ساعت ها پیش از برگزاری بازی آغاز شد.

 

*در فاصله چند ساعت مانده به برگزاری دربی و پیش از ظهر، بازیکنان استقلال در محوطه هتل المپیک تمرین سبکی را پشت سر گذاشتند. ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان تهرانی پس از صرف صبحانه تمرین سبکی را برای شاگردانش در نظر گرفت تا آنها با شادابی روحی و فیزیکی بیشتر برای دیدار امروز آماده شوند.

 

*اگرچه چند ساعت تا برگزاری صدمین شهرآورد زمان باقی مانده اما ترافیک شدیدی در اطراف ورزشگاه آزادی برقرار است. هواداران دو تیم با در دست داشتم پرچم‌های آبی و قرمز در حال رفتن به محل برگزاری بازی هستند. در حالیکه چند ساعت به برگزاری صدمین شهرآورد بزرگ پایتخت زمان باقی مانده، هواداران دو تیم با در دست داشتن پرچم‌های آبی و قرمز در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند. این در حالی است که تنها ۱۵ هزار بلیط برای این دیدار فروخته شده است.

 

*قرار است از ساعت ۱۴، محدودیت تردد و توقف در اطراف رینگ اصلی استادیوم آزادی اجرا و پلیس راهور اجازه تردد به خودروها را در اطراف ورزشگاه نخواهد داد.

 

*گیت‌های ورودی برای تماشاگران دو تیم تفکیک شده، به طوری که هواداران پرسپولیس از درِ شرقی و استقلالی‌ها از درِ غربی وارد ورزشگاه می‌شوند.

 

*هواداران از نحوه فروش اینترنتی بلیط این بازی و قیمت آن انتقادات زیادی داشته و معتقدند برای تهیه بلیط با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.

 

*هواداران از مشکلات سامانه بلیت فروشی و همچنین بازار سیاه انتقاد می‌کردند و مدعی بودند قیمت بلیت‌ها در بازار سیاه به 2 میلیون تومان هم رسیده بود.

 

*بلیت‌های این دیدار از ۵۰۰ تا یک میلیون تومان در بازار سیاه برای جایگاه‌های پشت دروازه فروخته می‌شد. بلیت‌های جایگاه نیز تا ۲میلیون تومان به فروش می‌رسید.

 

*تماشاگران از هم اکنون در حال تشویق تیم‌های محبوب خود هستند و روی سکوها نیز یک بنر به نام روز شهدای ورزشکار که مصادف با 2 اردیبهشت است نصب شده.

 

*با وجود اینکه درخواست شده بود کسی بدون بلیت وارد ورزشگاه نشود، شماری از هواداران بدون بلیت در اطراف ورزشگاه حضور داشتند. برخی تماشاگران از شهرهای مختلف برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آمده‌اند این در حالی است که آنها هیچ بلیتی خریداری نکرده‌اند و پشت درهای ورزشگاه حضور دارند. یگان‌های ویژه و نیروی انتظامی از هواداران می‌خواستند بدون بلیت وارد مجموعه آزادی نشوند.

 

*در دو ضلع غربی و شرقی ورزشگاه آزادی که در حال بازسازی است، پرچم‌های بزرگی از استقلال و پرسپولیس نصب شده است.

 

* برنامه فوتبال برتر قرار است از ساعت 14:20 دقیقه امروز بحث کارشناسی با بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس را روی آنتن ببرد. این برنامه از ساعت 14:20 با اجرای ممدحسین میثاقی روی آنتن می رود و محمدرضا احمدی نیز دربی تهران را گزارش خواهد کرد. ضمن اینکه 12 دوربین HD این بازی را فیلمبرداری خواهند کرد.

 

*علی عبدالمالکی خواننده جوان و پاپ قرار است به مناسبت عید سعید فطر در ورزشگاه آزادی کنسرت زنده برگزار کند.

 

*مراسم رونمایی از دو پیراهن ورزشی متعلق به دو شهید گمنام دفاع مقدس امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. این پیراهن‌ها که چندی پیش در محل عملیات شلمچه در کنار پیکر دو شهید گمنام این دو پیراهن به رنگ‌های آبی و قرمز پیدا شده، از سوی بازیکنان دو تیم گلباران خواهد شد.

 

*ناوگان مترو تهران و حومه برای دربی تهمیدات ویژه ای را در نظر گرفته و آمادگی دارد تماشاگران را برای تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل کند و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند. همچنین تمهیدات لازم برای اعزام قطارهای فوق‌العاده برای خدمت‌رسانی به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) یا به سمت گلشهر در پایان بازی پیش‌بینی شده و در صورت استقبال مسافران در ایستگاه ورزشگاه آزادی، این قطارها اعزام خواهد شد.

 

*شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس_ استقلال، خبر داد. شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می‌شود، با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌نماید.

 

*در شرایطی که با توجه به وضعیت ورزشگاه آزادی فقط 15 هزار بلیت برای این مسابقه فروخته خواهد شد، باشگاه پرسپولیس در صدد بود از ظرفیت بخشی از طبقه دوم ورزشگاه نیز برای حضور هواداران استفاده کند که تاکنون این مجوز صادر نشده است.

 

*رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس صبح امروز در هتل محل اقامت شاگردان یحیی ‌گل‌محمدی حاضر شد.

 

*طبق اعلام باشگاه پرسپولیس به‌منظور حمایت از جامعه ورزشی کشور، تمامی هواداران حاضر در ورزشگاه، بازیکنان، کادر فنی 2 تیم و عوامل برگزاری بازی را تحت پوشش بیمه حوادث یکی از شرکت‌های بیمه قرار گرفته‌اند. این اقدام با هدف اهمیت بخشی به سلامتی تماشاگران و امنیت خاطر بیشتر حاضران در این رویداد ورزشی، صورت گرفته است.

 

*برخی دست فروش‌ها از ساعت 7 امروز برای فروش اقلام هواداری در مقابل درب اصلی ورزشگاه حضور یافته بودند که یکی از آن‌ها مدعی شد فروش اقلام مربوط به تیم پرسپولیس بیشتر بوده است.

 

*رنگ آمیزی صورت با آبرنگ حتی به قیمت ۹۰ هزارتومان انجام می‌شد!

 

*برخی طرفداران حاضر در ورزشگاه برای در امان ماندن از تابش آفتاب، زیر سایه درخت‌های محوطه استادیوم آزادی نشسته بودند.

 

*در شرایطی که هواداران پرسپولیس مدتی قبل پس از کسب نتایج ضعیف استقلال با حالت کنایه گفته بودند "ساپینتو باید بماند"، اکنون با وجود کسب نتایج درخشان آبی‌پوشان یک هوادار استقلال در جواب این کری روی یک کاغذ نوشته بود "ساپینتو ماند...."

 

* نیروهای انتظامی از تجمع هواداران مقابل درب غربی و محوطه اطراف آن جلوگیری می‌کردند.

 

*تعداد زیادی از هواداران خردسال به همراه اقوام خود وارد ورزشگاه شدند.

 

*در فاصله قریب به ۲ساعت تا شروع بازی حدود ۲۰ هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند و بازار کُری خانی روی سکوها داغ بود که در لحظاتی باعث بروز درگیری و پرتاب بطری آب شد و در‌نهایت با دخالت نیروهای انتظامی پایان یافت.

 

*احمدرضا براتی سرپرست هیات فوتبال استان تهران و عضو رئیسه فدراسیون فوتبال در ورزشگاه حاضر شد. منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد. اشپیتیم آرفی و آرش برهانی پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور پیدا کردند. هانی نوروزی فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد. هانی نوروزی پسر کاپیتان فقید پرسپولیسی ها هادی نوروزی، از روز قبل در تمرین پرسپولیس حاضر شد و یحیی و شاگردانش را برای این بازی بزرگ و حساس همراهی کرد. هانی نوروزی امروز نیز سرخ پوشان را در سفر به استادیوم آزادی همراهی کرد و به همراه مهدی عبدی اولین نفراتی بودند که از اتوبوس حامل مجموعه تیم پرسپولیس پیاده شده و به رختکن رفتند.

 

*بی نظمی زیادی در تونل ورزشگاه آزادی وجود دارد و هواداران به صورت تکی یا دسته جمعی از این طریق وارد استادیوم فوتبال می‌شوند. در اقدامی عجیب برخی هواداران بدون بلیت از تونل ورزشگاه آزادی که مربوط به ورود تیم‌ها و عوامل بازی است وارد استادیوم شدند.

 

*گروه کودکان باستانی کار شهر بافق در استان یزد برای اجرای برنامه وارد ورزشگاه شدند که در میان آن‌ها حضور دختران خردسال جالب توجه بود.

 

*در حالی که از قبل اعلام شده بود که تنها 15 هزار بلیت برای دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فروخته شده است، اما رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در ورزشگاه آزادی اعلام کرد که طبق گفته نماینده استانداری، بلیت‌فروشی طبقه دوم نیز آغاز شده. با اعلام این خبر، هواداران دو تیم در حال ورود به طبقه دوم ورزشگاه هستند.

 

*یکی از هواداران استقلال به شکل جیمی جامپ وارد زمین شد و قصد رفتن به سمت سیدحسین حسینی، دروازه‌بان آبی‌پوشان را داشت که مأموران یگان ویژه مانع این کار شدند. این اتفاق باعث درگیری لفظی سنگربان استقلال و ماموران شد. همچنین جیمی جامپ دیگری در قالب هوادار پرسپولیس قصد دیدار با علیرضا بیرانوند داشت که توسط ماموران انتظامی اجازه ورود به زمین را پیدا نکرد.

 

*سفیر پرتغال برای دیدن دربی پایتخت در ورزشگاه آزادی حضور یافت.

 

*علی عبدالمالکی خواننده موسیقی پاپ، پیش از آغاز مسابقه با اجرای چند موسیقی تماشاگران را سر ذوق آورد.

 

*بازیکنان پرسپولیس و استقلال در میان تشویق هواداران خود به زمین چمن آمده و به گرم کردن پرداختند. کلیه اعضای تیم استقلال در زمان گرم کردن بازیکنان به کنار زمین آمدند. در زمانی که دروازه‌بانان استقلال مشغول گرم کردن بودند، یک هوادار این تیم به داخل زمین دوید تا با سیدحسین حسینی عکس یادگاری بگیرد. بعد از این صحنه یکی از ماموران نیروی انتظامی به داخل زمین دوید تا این هوادار را از داخل چمن بیرون ببرد. بعد از این اتفاق و به دلیل برخوردی که با این هوادار شده بود، حسینی با مامور وارد شده به زمین به جر و بحث پرداخت. بعد از ورود سایرین به این قائله، هواداران استقلال با تشویق دروازه‌بان خود به این اتفاق واکنش نشان دادند. ماموران حاضر در ورزشگاه هم این هوادار خاطی را از درون زمین خارج کردند.

 

*رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از شروع بازی در جایگاه خبرنگاران حاضر شد. او علت حضورش در این جایگاه را ازدحام زیاد در جایگاه ویژه عنوان کرد. حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال و فرشید سمیعی، معاون حقوقی این باشگاه در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

 

*پیش از آغاز بازی پرسپولیس مقابل استقلال تعدادی از هواداران استقلال در جایگاه 8 با یکدیگر درگیر شدند که این موضوع باعث شد نیروی انتظامی وارد عمل شود.

 

*محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات برای تماشای دربی وارد ورزشگاه آزادی شد. آذری جهرمی از طرفداران پر و پا قرص پرسپولیس است و بارها آن را ابراز کرده. همچنین سلاجقه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

 

*در شرایطی که امیر قلعه‌نویی در 2 هفته اخیر لیگ برتر بازی پرسپولیس – ملوان و همچنین استقلال – هوادار را در ورزشگاه آزادی و تراکتور و سپاهان را در استادیوم یادگار امام تبریز تماشا کرده، در دربی پایتخت حضور نداشت و آندرانیک تیموریان دستیار خود در تیم ملی را به ورزشگاه آزادی فرستاد.

 

* زمانی که ساپینتو سرمربی استقلال به کنار زمین آمد به شدت از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت و او هم به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

 

* وقتی که نیمکت‌نشینان پرسپولیس از مقابل هواداران استقلال عبور کردند، هواداران آبی با پرتاب بطری آب به ورود پرسپولیسی‌ها واکنش نشان دادند.

 

* هواداران پرسپولیس بنر بزرگ این باشگاه را روی سکوهای ورزشگاه آزادی باز کردند.

 

* پیش از آغاز بازی از خانواده تعدادی از شهدای ورزشکار تقدیر به عمل آمد.

 

*سکوهای تخریب شده و در حال بازسازی استادیوم آزادی با پرچم های بزرگ پوشیده شده و مشوقین هر دو تیم سعی کرده اند با فراهم کردن پرچم های بسیار بزرگ و کشیدن آن روی سکوهایی که درحال بازسازی هستند به نوعی به زیباسازی تصاویر تلویزیونی این بازی کمک کنند. برهمین اساس سکوهای دو طرف جایگاه ویژه که در حال بازسازی هستند، زیر پرچم های بزرگ پرسپولیس و استقلال پنهان شده اند.

 

*پیش از آغاز بازی کادر فنی پرسپولیس به سمت نیمکت استقلال رفت و با کادر فنی استقلال خوش و بش کردند. یحیی گل‌محمدی و ساپینتو در مراسم آغازین بازی، برخورد سردی با یکدیگر داشتند و به یک دست دادن ساده اکتفا کردند. حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال که در کنار خط حضور داشت، هنگام خوش‌وبش مربیان دو تیم با یحیی گل‌محمدی رو‌به‌رو شد و با سرمربی پرسپولیس خوش‌و‌بش کرد. ریکاردو ساپینتو نیز در زمان خروج از تونل، با حرکات همیشگی خود به تهییج هواداران استقلالی پرداخت. اعتراض ساپینتو به داور از دقایق ابتدایی آغاز شد و سرمربی آبی‌ها معتقد بود در دقیقه 4 باید برای تیمش پنالتی گرفته می‌شد.

 

*عارف غلامی نخستین اخطاری بازی بود.  او پس از اینکه دو بار پیاپی به فاصله چند دقیقه روی مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس خطا کرد، با کارت زرد داور بازی جریمه شد. میلاد سرلک هافبک پرسپولیس نیز نخستین اخطاری سرخ ها بود که پس از خطا روی مهدی قایدی روی یک ضدحمله تند و تیز اخطار گرفت. به این ترتیب وی 4 کارته شد و بازی بعدی تیمش در لیگ برتر را از دست داد. تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست‌وهشتم باید روز شنبه، 16 اردیبهشت ماه از ساعت 18 به مصاف پیکان برود.

 

*دقیقه 43 اولین تعویض دربی شماره 100 انجام شد که یک تعویض اجباری بود؛ کوین یامگا از زمین خارج و صالح حردانی وارد زمین شد. نیمه اول دربی تهران در حالی با نتیجه 0-0 به پایان رسید که در دقیقه 41 این مسابقه، کوین یامگا به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد. استقلالی ها امیدوار بودند کوین یامگا بتواند به جریان بازی برگردد ولی پزشکان تشخیص دادند کشیدگی کشاله کوین یامگا به حدی است که او نمی تواند با مداوا سرپایی به بازی ادامه بدهد. استقلال 2 دقیقه 10 نفره بازی کرد تا صالح حردانی به جای کوین یامگا که با برانکارد از زمین خارج شده بود، به بازی بیاید.

مصدومیت کوین یامگا بر اثر برخورد با مهدی عبدی به وجود آمد. روی پاس سروش رفیعی به سعید صادقی، این بازیکن پرسپولیس صاحب موقعیت مناسب گلزنی شد که ضربه او را سیدحسین حسینی به زمین برگرداند و در ادامه وقتی عبدی و یامگا برای توپ خیز برداشتند، پای عبدی به کشاله یامگا برخورد کرد و همین برخورد کار دست بازیکن خارجی استقلال داد. در این صحنه پرسپولیسی ها معتقد بودند داور باید خطای یامگا روی عبدی را می گرفت اما پیام حیدری چنین اعتقادی نداشت.

 

*اعتراض‌های نیکمت دو تیم به داوری را مهمترین اتفاق نیمه اول بود. یحیی گل‌محمدی و ریکاردو ساپینتو تقریباً روی تمام سوت‌های داور اعتراض شدیدی به پیام حیدری داشتند که متعاقباً با واکنش و شعارهایی نیز از سوی هواداران علیه داور همراه می‌شد. در این بین سایر اعضای کادر فنی دو تیم نیز همراه با سرمربی خود با هر تصمیم داور به کنار خط می‌رفتند و اعتراض خود به داوری را نشان می‌دادند که هر بار وحید کاظمی داور چهارم این بازی سعی در آرام کردن نیکمت‌های دو تیم داشت. ریکاردو ساپینتو که همواره با عکس‌العمل‌های خود در کنار خط جنجال‌آفرین بوده، امروز نیز جنب و جوش بسیار فراوانی کنار خط داشت و با حرکاتی عجیب به سوی داور چهارم و کمک داور اعتراض خود نسبت به سوت‌های پیام حیدری را نشان می‌داد.

 

*به دلیل استحکام ضعیف طبقه دوم ورزشگاه آزادی و خطر سقوط به خاطر ازدحام زیاد تماشاگران، هواداران پرسپولیس سکوهای خود را ترک کردند. پیش از آغاز نیمه دوم بخش‌های زیادی از طبقه دوم تخلیه شد. این عده بعد از تخلیه آن بخش به سمت دیگر که پشت دروازه بود هدایت شدند.

 

*بین دو نیمه مسابقه پرسپولیس نخستین تعویض خود را انجام داد و عیسی آل کثیر به جای مهدی عبدی وارد زمین شد. تعویض طلایی یحیی گل محمدی فقط 5 دقیقه به زمان نیاز داشت تا گلزنی کند. آل کثیر در نخستین تاچ با توپ دروازه استقلال را گشود. وحید امیری توپ را به مهدی ترابی رساند، این بازیکن هم توپ را به عیسی آل کثیر پاس داد. عیسی آل کثیر که درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک سر توپ عارف غلامی را محو کرد و با یک ضربه که ابتدا به صالح حردانی و بعد به تیر دروازه خورد، گل اول این دربی حساس را به نام خودش ثبت کرد. عیسی آل کثیر پیش از این هم موفق شده بود مقابل استقلال گل بزند و این دومین گلش در تاریخ دربی ها محسوب می شود. آل کثیر که بعد از این گل از خود بیخود شده بود، لباس خود را درآورد به سمت هواداران پرسپولیس رفت و با فریاد و ژست هالک جشن گرفت تا اخطار بگیرد.

 

*حسین شهریاری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کرد و به تماشای بازی پرداخت.

 

*ساپینتو بعد از پایان بازی به سمت کوبل داوری دوید و به شدت به آنها اعتراض کرد و به شکل کنایه‌آمیزی برای پیام حیدری دست زد و در ادامه الفاظ زشتی به داور نسبت داد. ساپینتو ابتدا شروع به فریاد زدن بر سر داور کرد و سپس به زبان پرتغالی به پیام حیدری توهین کرد. لب خوانی این صحنه مشخص می کند ساپینتو از لفظ زشتی استفاده کرده که پیش از این نظیرش را از کریس رونالدو روی نیمکت رئال مادرید دیده و شنیده بودیم. این اهانت ناموسی ساپینتو به پیام حیدری در صورتی که در گزارش داور بازی قید شده باشد، برای سرمربی استقلال دردسرساز می شود.

 

*افشین پیروانی پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، یحیی گل‌محمدی را در آغوش کشید و سپس دو دست خود به سمت جایگاه ویژه مشت کرد‌ تا به این شکل شادی‌اش را نشان بدهد. پس از سوت پایان مسابقه، بازیکنان پرسپولیس و دیگر بازیکنان به وسط زمین آمدند و خوشحالی کردند.

 

*در اواخر بازی، بین هواداران استقلال و پرسپولیس مقابل جایگاه درگیر شدند و پلیس مجبور شد آن جایگاه را خالی کند. یکی از هواداران پرسپولیس نیز که قصد داشت به زمین بیاید، پلیس مانع از حضور او در زمین شد. یکی از لیدرهای پرسپولیس با نیروی انتظامی درگیر شد. این موضوع باعث شد تا هواداران پرسپولیس به اعتراض، بطری‌ها آب را به زمین مسابقه پرتاب کنند.

 

*پس از برد پرسپولیس در دربی، هواداران این تیم برای یحیی گل محمدی تشویق ایسلندی اجرا کردند.

 

*کوین یامگا که در جریان مسابقه مصدوم شد و به بیرون رفت، پس از پایان مسابقه لنگان لنگان به رختکن رفت.

 

* عیسی آل کثیر هم بعد از پایان بازی پیراهنش را به میان تماشاگران پرتاب کرد.

 

*4 بازیکن پرسپولیس و استقلال تست دوپینگ دادند. مهدی مهدی پور و سیلوا از استقلال و پورعلی  گنجی و عبدی از پرسپولیس تست دوپینگ دادند.

 

*مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس با یکی از عوامل ورزشگاه در پایان مسابقه درگیر شد.  در پایان این دیدار یک تماشاگر وارد زمین شد و در حالی که مامور انتظامی قصد کنترل و انتقال وی به بیرون را داشت، مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس دخالت کرد و برخوردی بین او و مامور پیش آمد که منجر به شکایت از مهاجم پرسپولیس شد.با ورود بازیکنان به رختکن از مسئولان تیم پرسپولیس خواسته شد عبدی را تحویل دهند تا به رفتار غیرورزشی او رسیدگی کنند. البته با وساطت افشین پیروانی، عبدی توانست همراه سایر بازیکنان ورزشگاه را ترک کند


*ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال بعد از حضور در نشست خبری تنها صحبت های خودش را انجام داد و بدون پاسخ به سوالات نشست خبری را ترک کرد!

دربی 100 میان پرسپولیس و استقلال حواشی جالبی به همراه داشت.