هشدار جدید AFC به استقلال؛ احتمال جریمه جدید در صورت عدم پرداخت مطالبات مدافع سابق!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ با وجود این که سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال مدعی پرداخت تمام مطالبات ارزی و ریالی آبی‌ها از محل استقراض از بانک شهر شده اما جدیدترین اخبار حاکی از رد ادعای سیدحجت کریمی هستند.

باشگاه استقلال در راستای کسب مجوز حرفه‌ای AFC، در حال تسویه حساب با طلبکاران خودش است و تاکنون موفق شده پول استراماچونی و باشگاه الاهلی را پردخت کند و طبق صحبت‌های مدیرعامل قرار است امروز (شنبه) پول کوین یامگا و لئوناردو پادوانی را پرداخت کند.

در این بین هنوز تکلیف پول سیداحمد موسوی مشخص نیست و با وجود تاکید AFC به الزام پرداخت سریع این پول، هنوز با این بازیکن تسویه نشده. سیداحمد موسوی، مدافع سابق استقلال، حدود ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از استقلال طلبکار است و باشگاه هنوز صحبتی با او پیرامون پرداخت این پول نداشته است.

در ایمیل AFC به موسوی، باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال ایران آمده است: "در قضاوت نهایی درباره این پرونده، اگر باشگاه استقلال، حقوق این بازیکن را تا زمان تعیین شده پرداخت نکند، طبق قوانین با این باشگاه رفتار خواهد شد و استقلال جریمه می‌شود. همچنین دیرکرد در پرداخت این پول باعث افزایش جریمه مالی و موارد دیگر خواهد شد."

کنفدراسیون فوتبال آسیا با تهدید باشگاه استقلال، خواستار تعیین‌تکلیف فوری وضعیت مطالبات مدافع سابق این تیم شده است.