لیگ برتر آبهای آرام| ملوان نداجا صدرنشین مردان شد؛ بحروبر گستر صدرنشین زنان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مرحله دوم لیگ برتر آبهای آرام در بخش زنان و مردان امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت در دریاچه آزادی برگزار شد.

مسابقات آبهای آرام در بخش آقایان در مرحله دوم در مواد کایاک و کانوی تکنفره ۵۰۰ متر، کایاک و کانوی تکنفره ۲۰۰متر، کایاک و کانوی دونفره ۲۰۰متر، کایاک ۴نفره ۵۰۰ متر، ۴ در ۲۰۰ متر امدادی و کایاک و کانوی ماراتن ۳۲۰۰ متر انفرادی برگزار شد و در بخش بانوان ورزشکاران در مواد کایاک و کانوی ۵۰۰ متر انفرادی، کایاک و کانوی ۲۰۰ متر انفرادی، کایاک و کانوی ۲۰۰ متر دونفره، کایاک ۴ نفره ۲۰۰متر، ۴ در ۲۰۰ متر امدادی و کایاک و کانوی ماراتن ۳۲۰۰ متر انفرادی رقابت کردند.

تیم‌های پارس جنوبی، میداف، بحروبرگستر، نوین و فولاد هرمزگان در لیگ برتر آبهای آرام زنان و نوین تهران، قایقرانان، ملوان نداجا، عقاب و میداف در لیگ برتر آبهای آرام حضور دارند.

این مسابقات با برگزاری مسابقات امدادی زنان و مردان ادامه پیدا کرد.

در مسابقه امدادی ۴ در ۲۰۰ متر آقایان تیم ملوان نداجا با ترکیب داریوش محمدی، عرفان زنده‌پی، محمدنبی رضایی و علی آقامیرزایی با زمان ۲:۵۱.۴۳۰ دقیقه اول، تیم میداف با ترکیب محمدرضا پیشگاهی، شاهو ناصری، شایان حسینی و عباس حسینی با زمان ۲:۵۶.۵۵۰ دقیقه دوم و تیم قایقرانان با ترکیب علی طاهری، محمد ابوالحسنی، علیرضا خمسه و محمد عباسی با زمان ۳:۰۲.۲۴۰ دقیقه سوم شدند.

در مسابقه امدادی ۴ در ۲۰۰ متر بانوان تیم بحر و بر گستر با ترکیب هدیه خیرآبادی، مائده شورگشتی، الناز شفیعیان و سارا حسینی با زمان ۳:۳۱.۲۱۰ دقیقه، تیم فولاد هرمزگان با ترکیب هیوا افضلی، نادیا تالانک، کیانا کمال‌زاده و پدیده پهلوان‌زاده با زمان ۳:۳۵.۷۹۰ دقیقه و تیم پارس جنوبی با ترکیب ارشین رضانژاد، هستی ناصری، مژده مطرقی و شیدا حسینی با زمان ۳:۴۱.۱۱۰ دقیقه مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

بر این اساس در پایان مرحله دوم و نیم‌فصل لیگ برتر آبهای آرام در بخش بانوان بحرو بر گستر با ۱۹۷ امتیاز صدرنشین شد و فولاد هرمزگان با ۱۷۲ امتیاز و پارس جنوبی با ۱۴۰ امتیاز امتیاز دوم و سوم شدند.

در بخش آقایان نیز ملوان نداجا با ۱۹۸ امتیاز در رده نخست جدول رده بندی قرار گرفت، قایقرانان با ۱۶۴ امتیاز جایگاه دوم را از آن خود کرد و میداف بوشهر با ۱۳۸ امتیاز در رده سوم ایستاد.

نیم‌فصل دوم این رقابت‌ها با برگزاری مرحله سوم و چهارم هفته آینده در دریاچه آزادی دنبال خواهد شد.

 

در پایان مرحله دوم و نیم‌فصل لیگ برتر آبهای آرام زنان و مردان، ملوان نداجا در بخش مردان و بحروبر گستر صدرنشین در بخش زنان صدرنشین شدند.