پولادگر: استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده؛ پرسپولیسی‌ها نگران نباشند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان پیرامون وضعیت کسب مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: کسب مجوز حرفه‌ای در سال‌های اخیر با شرایط خاصی امکانپذیر است، امروز فیفا به هر گزارشی که از طرف ایران می‌رسد راستی آزمایی و کنترل می‌کند، متاسفانه از داخل کشور به صورت مداوم گزارشات هدف دار به خارج از کشور ارسال می‌شود که باعث تعلیق کمیته بدوی شده است.

وی در ادامه بیان داشت: کسب مجوز حرفه‌ای را کمیته بدوی باید تایید نماید و ارتباطی به خارج از کشور ندارد. به قدری گزارشات ضد و نقیض از کمیته بدوی و جاهای دیگر ارسال شده که AFC این کمیته حدود ۲ سال تعلیق کرده بود. در حال حاضر تمام گزارشاتی که به واسطه باشگاه‌ها ارسال می‌شود و بر روی سامانه مربوطه بارگذاری کنترل و پیگیری می‌شود.

پولادگر درباره وضعیت نامناسب ورزشگاه آزادی و وعده بازسازی آن ظرف ۳ سال آینده عنوان داشت: مسئولانی که منابع در اختیار دارند متولی بازسازی استادیوم آزادی هستند؛ در حال حاضر شرکت توسعه و تجهیز و مدیریت مجموعه وزارتخانه مسئولیت باز سازی آن را بر عهده دارند.

وی در این باره تصریح داشت: دادستانی برای بازسازی طبقات بالایی استادیوم آزادی ورود کرده.  استادیوم آزادی جزئی از سرمایه‌های ملی کشور ما است؛ باشگاه پرسپولیس و استقلال مجموعه آزادی را به عنوان استادیوم معرفی کرده‌اند، بنده متخصص بازسازی این مجموعه نیستم و نمی‌توانم زمان دقیق بازسازی این مجموعه را اعلام کنم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان به خبرگزاری مجلس شورای اسلامی گفت: طبق نظر کارشناسان استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است؛ احتمال حذف شدن پرسپولیس از این بازی‌ها نیست هوادارن این تیم نگران حذف تیمشان از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نباشند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق نظر کارشناسان استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است.