لیگ برتر آبهای آرام| بحروبر گستر صدرنشین زنان شد، ملوان نداجا صدرنشین مردان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مرحله سوم لیگ برتر آبهای آرام در بخش زنان و مردان امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت در دریاچه آزادی برگزار شد.

مسابقات آبهای آرام در بخش مردان در مرحله سوم در مواد کایاک و کانوی تکنفره ۵۰۰ متر، کایاک و کانوی تکنفره ۲۰۰متر، کایاک و کانوی دونفره ۲۰۰متر، کایاک ۴نفره ۵۰۰ متر، ۴ در ۲۰۰ متر امدادی و کایاک و کانوی ماراتن ۳۲۰۰ متر انفرادی برگزار شد و در بخش زنان ورزشکاران در مواد کایاک و کانوی ۵۰۰ متر انفرادی، کایاک و کانوی ۲۰۰ متر انفرادی، کایاک و کانوی ۲۰۰ متر دونفره، کایاک ۴ نفره ۲۰۰متر، ۴ در ۲۰۰ متر امدادی و کایاک و کانوی ماراتن ۳۲۰۰ متر انفرادی رقابت کردند.

تیم‌های پارس جنوبی، میداف، بحروبرگستر، نوین تهران و فولاد هرمزگان در بخش آبهای آرام زنان و نوین تهران، قایقرانان، ملوان نداجا، عقاب و میداف در بخش مردان حضور دارند.

در ادامه مسابقات مرحله سوم پس از برگزاری رقابت‌های ماراتن، ۵۰۰ متر و ۲۰۰ متر قایقرانان در مسابقه امدادی زنان و مردان رقابت کردند.

در مسابقه امدادی ۴ در ۲۰۰ متر آقایان تیم ملوان نداجا با ترکیب علی آقامیرزایی، عرفان زنده‌پی، محمدنبی رضایی و داریوش محمدی با زمان ۲:۵۲.۳۶۰ دقیقه اول، تیم میداف با ترکیب محمدرضا پیشگاهی، شاهو ناصری، شایان حسینی و عباس حسینی با زمان ۲:۵۷.۱۴۰ دقیقه دوم و تیم نوین تهران با ترکیب میثم فتاحی، امیرحسین قالیباف، علی حاج‌بابایی و پویا ابوطالبی با زمان ۳:۰۵.۹۴۰ دقیقه سوم شدند.

در مسابقه امدادی ۴ در ۲۰۰ متر بانوان تیم فولاد هرمزگان با ترکیب هدیه کاظمی، هیوا افضلی، نادیا تالانک و پدیده پهلوان‌زاده با زمان ۳:۲۳۷۲۰ دقیقه مقام اول، تیم پارس جنوبی با ترکیب ارشین رضانژاد، هستی ناصری، مژده مطرقی و شیدا حسینی با زمان ۳:۳۶.۹۸۰ دقیقه مقام دوم و تیم نوین تهران با ترکیب هلیا طالبی، زهرا اصلانی، مهرناز صدیق فرشیان و ساقی خاقانی با زمان ۳:۴۶.۶۶۰ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

بر این اساس تا پایان مرحله سوم رقابت‌های لیگ برتر آبهای آرام در بخش زنان تیم‌های بحر و بر گستر با ۲۸۸ امتیاز، فولاد هرمزگان با ۲۵۹ امتیاز و پارس جنوبی با ۲۱۶ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و در بخش مردان ملوان نداجا با ۲۹۸ امتیاز، قایقرانان با ۲۳۳ امتیاز و میداف بوشهر با ۲۱۴ امتیاز جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مرحله پایانی و فینال این رقابت‌ها فردا ۲۵ اردیبهشت در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.

 

در پایان مرحله سوم لیگ برتر آبهای آرام زنان و مردان، بحر و بر گستر در بخش زنان و ملوان نداجا در بخش مردان صدرنشین باقی ماندند.