سازمان وان چمپیونشیپ| شکست سنگین مردانی مقابل فایتر داغستانی/ ناک اوتی در راند یک

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در یکی دیگر از رقابت‌های مبارزات جمعه سازمان وان چمپیونشیپ، آرش مردانی به مصاف "ماگومدمراد خسایف" داغستانی رفت.

مبارز 38 ساله ایرانی رقابت را با چندین تلاش برای وارد کردن ضربات سنگین به حریف خود آغاز اما خسایف به خوبی مبارزه را کنترل کرد. "خاسایف" 26 ساله با ضربات ترکیبی و سنگین مشت باعث از بین رفتن تعادل "مردانی" شد و در نهایت با یک ضربه سنگین به او، مردانی را در همان راند نخست ناک اوت کرد

"خاسایف" در اولین بازی خود در مسابقات قهرمانی سازمان وان چمپیونشیپ، یک برد چشمگیر را به  ارمغان آورد و رکورد شکست ناپذیری خود در پیکارهای MMA را به 6 برد و بدون باخت ارتقا بخشید.

در این بین مردانی پس از دو برد متوالی متحمل شکست شد و حالا رکورد او در سازمان وان چمپیونشیپ 2 برد و 2 شکست است.

این سومین مبارزه مردانی در سری مبارزات جمعه بود. رقابتی که هر هفته  در ورزشگاه م بوکس لومپینی بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

مردانی اوایل سال جاری میلادی در دو رقابت “مبارزات جمعه” شرکت کرده بود که در هر دو پیروز شد. در اولین مبارزه خود، او در هفته دوم “مبارزات جمعه” ،“هری گرچ” استرالیایی را شکست داد. سپس او پس از 15 دقیقه مبارزه در هفته هفتم این مسابقات مقابل “مامورجان خمیدوف” از ازبکستان ا تصمیم متفق القول داوران به برتری دست یافت.

آرش مردانی فایتر ایرانی ایرانی سازمان وان چمپیونشیپ شکست خورد.