سازمان وان چمپیونشیپ| فایتر ایرانی مقابل گرگ مراکشی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز جمعه 5 خردادماه "محمد بوتاسا" مراکشی و محمد سیاسرانی از ایران در رویداد هفتگی "مبارزات جمعه" سازمان وان چمپیونشیپ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این رویداد هجدهمین هفته از ONE Friday Fights است.  «مبارزات جمعه» سازمان وان چمپیونشیپ ONE Friday Fights مجموعه‌ای از رویدادهای هنرهای رزمی ترکیبی است که هر جمعه ساعت 16 به وقت ایران در ورزشگاه بوکس لومپینی بانکوک تایلند برگزار می شود.

محمد سیاسرانی مبارز 20 ساله ایرانی برای دومین مبارزه خود در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی "مبارزات جمعه" سازمان وان چمپیونشیپ، جمعه هفته جاری به مصاف محمد بوتاسا 23 ساله مراکشی خواهد رفت.

سیاسرانی در اولین بازی خود در این پیکارها مقابل "پی کی سانچای" تایلندی پس از سه راند مبارزه به پیروزی دست یافت. این در حالی است که "بوتاسا" با تصمیم متفق القول داوران، مقابل "سیتیچای سیتسونگ" شکست خورد.

در زیر پنج دلیل برای حساسیت بالای این رقابت آمده است:
1. دو استعداد در حال ظهور کیک بوکسینگ 
سیاسرانی 20 ساله و محمد بوتاسا 23 ساله دو ورزشکار جوان کیک بوکسینگ هستند. در حالی که هر دو مهارت بالایی دارند؛ هر دو نیز مشتاق کسب یک پیروزی بیشتر برای افزایش رکوردهای مربوطه خود هستند.

2. فنون متنوع 
"محمد بوتاسا" و "محمد سیاسرانی" با مجموعه‌ای از فنون و مهارت‌های متفاوت به مصاف هم می‎روند. سیاسرانی در اولین بازی خود در مسابقات قهرمانی ONE، مهارت‌های دفاعی را به خوبی نمایش داد و در ضد حملات بی‌نقص ظاهر شد. در همین حال، بوتاسا با قد 189 سانتی متری 11 سانتی متر از همتای ایرانی خود بلندتر است و زمانی که شروع به پرتاب مشت های محکم و ضربات سنگین کند، بسیار خطرناک خواهد بود.

۳.شرایط روحی و جبران شکست
بوتاسا در آخرین مبارزه خود، اولین باخت دوران حرفه ای خود را به دست همتای باتجربه تایلندی خود "سیتیچای سیتسونگ" متحمل شد، از سوی دیگر، سیاسرانی به دنبال بهبود رکورد کلی خود یعنی 19 برد و 9 باخت است.

4. فرصتی برای درخشش هر دو
هر دو جوان فرصتی برای اثبات خود دارند. هر دو مبارز می دانند که یک پیروزی راه را برای یکی از آنها برای بدست آوردن فرصت های بزرگتر در سازمان وان چمپیونشیپ در آینده هموار می کند.

5. فرصتی برای تکرار یا جبران
آخرین باری که یک مراکشی و یک ایرانی در مسابقات قهرمانی ONE به مصاف هم رفتند، الیاس انهاچی با ناک اوت ، علی اصغر قدرتی سراسکان را شکست داد. بوتاسا امیدوار به کسب نتیجه مشابهی است و در آن سوی میدان نیز فایتر ایرانی به دنبال کسب برتری و جبران شکست یک ایرانی دیگر مقابل نماینده مراکش است.
 

در ادامه رقابتهای سازمان وان چمپیونشیپ فایتر ایرانی و مراکشی به مصاف هم خواهند رفت.