روئینگ مسابقات بزرگ مسکو| اعزام تیم ملی روئینگ به روسیه/ آغاز اردوی تیم ملی آبهای آرام و پاراکانو

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات بزرگ روئینگ مسکو ۱۲ تا ۱۴ خرداد در پیست روئینگ مجموعه ورزشی کرایلاتسکو برگزار می‌شود.

تیم ملی روئینگ زنان و مردان کشورمان نیز برای آمادگی بیشتر جهت حضور در بازیهای آسیایی، در این رقابت شرکت خواهد کرد.

نازنین ملایی، مهسا جاور، مریم امیدی پارسا، کیمیا زارعی، زینب نوروزی و فاطمه مجلل در بخش بانوان و امیرحسین محمودپور، حمیدرضا رضوانی و شیرزاد قادری در بخش آقایان ترکیب تیم ملی روئینگ را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

افشین فرزام سرمربی، هما خاتمی و فرزین رضایی مربیان و یاسمن حمزه‌پور دستیار مربی اعضای کادر فنی تیم ملی روئینگ به همراه رضا صابونچی دبیرکل فدراسیون قایقرانی به عنوان سرپرست تیم هدایت پاروزنان را در این دوره از رقابت‌ها به عهده خواهند داشت.

این تیم بامداد امروز ۹ خرداد برای حضور در مسابقه بزرگ روئینگ روسیه تهران را به مقصد مسکو ترک کرد.

 

آغاز دور جدید اردوی تیم ملی آبهای آرام و پاراکانو از امروز در دریاچه آزادی

بیستمین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام و نوزدهمین مرحله اردوی تیم ملی پاراکانو از امروز ۹ خرداد در دریاچه آزادی آغاز شد.

این اردو تا ۲۹ خرداد ادامه پیدا خواهد کرد.

پدرو سنا سرمربی، مهسا مجللی، رضا رئیسی و ایمان پورعزیز مربیان آبهای آرام، محسن میلاد مربی پاراکانو و صبا رحمتی دستیار مربی پاراکانو اعضای کادر فنی این تیم هستند.

شهلا بهروزی‌راد از کرمانشاه، رویا سلطانی از زنجان و سارا عبدالملکی از البرز در بخش پاراکانو بانوان، سعید حسین‌پور و مسعود قیصری از تهران و اسلام جاهدی از هرمزگان در بخش پاراکانو مردان، الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور از گیلان، هدیه کاظمی و کیانا کمال‌زاده از هرمزگان و ترنم اکبرزاده از تهران در بخش کایاک بانوان، هیوا افضلی از کرمانشاه و مائده شورگشتی و هدیه خیرآبادی از تهران در بخش کانوی بانوان، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل و سپهر ساعتچی از گیلان، پوریا شریفی از تهران و احمدرضا طالبیان از اصفهان در بخش کایاک مردان و محمدنبی رضایی از مازندران، عادل مجللی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، شایان حسینی از بوشهر و کیا اسکندانی از تهران در بخش کانوی مردان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

در پایان این اردوی تدارکاتی تست انتخابی نهایی اعزام به مسابقات قهرمانی جهان آلمان و بازیهای آسیایی هانگژو برگزار خواهد شد.

تیم ملی روئینگ برای حضور در مسابقات بزرگ مسکو بامداد امروز ۹ خردادماه عازم روسیه شد.