دوومیدانی بین المللی ارزروم| قهرمانی اسماعیل نژاد در ۱۰۰متر و محمودی در ۴۰۰متر زنان با رکوردشکنی/ سومین طلا برای ناصح

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، حمیده اسماعیل نژاد قهرمان دوهای سرعت دوومیدانی زنان کشورمان امروز(سه شنبه) در رقابت‌های بین المللی دوومیدانی شهر ارزروم در کشور ترکیه با ثبت زمان ۱۱.۴۳ ثانیه ضمن شکستن رکورد ملی موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰متر این مسابقات قرار گیرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

اسماعیل نژاد در حالی موفق به رکوردشکنی شد که سرعت باد منفی ۱.۳ بوده است.

رکورد قبلی این ماده با زمان ۱۱.۴۴ ثانیه (۱۴۰۱/۴/۴-ترکیه) متعلق به فرزانه فصیحی بود.

رکورده ملی حمیده اسماعیل‌نژاد پس از تایید تست دوپینگ از سوی کمیته پزشکی ثبت خواهد شد.

 

در ادامه شهلا محمودی قهرمان دوهای با مانع دوومیدانی زنان کشورمان امروز(سه شنبه) با شرکت در رقابت‌های بین المللی دوومیدانی شهر ارزروم در کشور ترکیه با ثبت زمان ۵۹.۴۹ ثانیه ضمن شکستن رکورد ملی موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۴۰۰متر مانع این مسابقات قرار گیرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

رکورد قبلی این ماده با زمان ۵۹.۹۱(۱۳۹۸/۶/۱-تهران)ثانیه متعلق به خود شهلا محمودی بود.

رکورده ملی جدید شهلا محمودی پس از تایید تست دوپینگ از سوی کمیته پزشکی ثبت نهایی خواهد شد.

 

در ادامه میلاد ناصح جهانی قهرمان دوهای سرعت دوومیدانی با شرکت در رقابت‌های بین المللی دوومیدانی شهر ارزروم در کشور ترکیه با ثبت زمان ۴۶.۶۵ ثانیه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۴۰۰متر این مسابقات قرار گیرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
 
پس از ناصح جهانی دو ورزشکار کشور میزبان به ترتیب با ثبت حدنصاب‌های ۴۶.۶۹ثانیه و ۴۶.۷۵ثانیه در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رقابت‌های بین المللی دوومیدانی ارزروم ترکیه 3 مدال طلا با شکست رکورد دوومیدانی زنان به دست آمد.