فوتبال زیر ۲۳ سال غرب آسیا| گام نخست عنایتی محکم بود/ سور ۳ گله برای سوریه!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخستین بازی امیدها با رضا عنایتی برابر سوریه در بازیهای زیر ۲۳ سال غرب آسیا یک بازی نسبتا سخت بود. فوتبال چغر و بدبدن سوری‌ها همیشه مقابل ایران حریف آسانی نبوده. با این وجود تیم عنایتی بازی را تهاجمی آغاز کرد و مزد برتری خود را گرفت. دقایق بازی هنوز به دقیقه ۱۵ نرسیده بود که ایران ۲ گل پیش افتاد. با این دو گل زودهنگام عطش امیدها فروکش کرد و همین سبب شد سوریه یک گل را جبران کند اما در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست تیم امید گل سوم را هم زد تا با همان ۲ اختلاف گل به رختکن برود.

نیمه دوم سوری‌ها به قصد جبران آمدند و تیم امید ایران بیشتر کوشید بازی را اداره کند. از همین رو اتفاق خاصی رخ نداد تا با همان ۳ گل نیمه نخست امیدها پیروز شده و تیم رضا عنایتی گام نخست را در رقابتهای زیر ۲۳ سال غرب آسیا را محکم بردارد.

 

ایران ۳

گل‌ها: یاسین سلمانی (۹، ۴۵+۴- پنالتی)، احمد شریعت زاده (۱۵)

 

سوریه ۱

گل: محمد الاسود (۴۵)

 

سرمربی و سرپرست تیم ملی نظاره‌گر بازی امیدها برابر سوریه

امیر قلعه‌نویی و مهدی محمدنبی دیدار تیم‌های امید ایران و سوریه را تماشا کردند. سرپرست و سرمربی تیم ملی فوتبال پس از صرف شام در هتل، به تماشای بازی تیم‌های امید ایران و سوریه نشستند.

 

ایران

محمدرضا خالد آبادی، سامان فلاح، محمدامین حزباوی، حسین گودرزی، محمد قربانی، یاسین سلمانی، محمدحسین اسلامی، امیر جعفری، سامان تورانیان، آریا برزگر، احمد شریعت زاده

سرمربی: رضا عنایتی

تیم فوتبال امید ایران در نخستین بازی خود در بازیهای زیر ۲۳ سال غرب آسیا سوریه را شکست داد.