نمایندگان کمیسیون سه گانه فدراسیون اسکی در مجمع انتخاب شدند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، با توجه به برگزاری انتخابات کمیسیون های مختلف فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و انتخاب نمایندگان ورزشکاران، داوران ‌‌و مربیان، نمایندگان این کمیسیون ها انتخاب شدند.

نخستین جلسه کمیسیون داوران در محل فدراسیون برگزار شد. پس از بحث و تبادل نظر و ارائه توضیحات لازم، انتخابات رییس کمیسیون آغاز شد و بهزاد کیاشمشکی به مدت یک سال به عنوان رییس کمیسیون داوران فدراسیون انتخاب شد.

همچنین سیدمحمد میرمحمد میگونی که نمایندگی فدراسیون جهانی در رشته اسکی صحرانوردی را دارد و داور و ناظر فدراسیون جهانی است به عنوان نماینده آقایان در مجمع و فاطمه کیادربندسری به عنوان نماینده داوران زنان در مجمع انتخاب شد. 

اعضای کمیسیون سیدمحمد میرمحمد میگونی، بهرام ساوه شمشکی، مرتضی ساوه شمشکی، بهزاد کیاشمشکی، صادق کلهر و فاطمه کیادربندسری  و سمانه بیرامی باهر در این جلسه حضور داشتند.

مقرر شد نقطه نظرات داوران سراسر کشور توسط اعضای این کمیسیون جمع آوری و به سمع و نظر مسئولان فدراسیون و مجمع عمومی برسد.

 

 

مرتضی جعفری رئیس کمیسون ورزشکاران شد/ معرفی نمایندگان ورزشکاران در مجمع

کمیسیون ورزشکاران فدراسیون  از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد. این جلسه با حضور مرتضی جعفری، ثمین داوری، سمانه مشکات، سمانه بیرامی باهر، صدف ساوه شمشکی، محمد ساوه شمشکی و دانیال ساوه شمشکی برگزار شد که 4 ورزشکار به دلایل مختلف نتوانستند در جلسه حضور پیدا کنند و به صورت وبیناری در رای گیری و بحث و تبادل نظر مشارکت داشتند.

در پایان رای گیری مربوطه، سید مرتضی جعفری به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران انتخاب شد و 3 ورزشکار نماینده زنان و مردان در مجمع توسط اعضای کمیسیون معرفی شدند.

در بخش بانوان صدف ساوه شمشکی، سمانه بیرامی باهر و سمانه مشکات به عنوان نماینده ورزشکاران خانم و در بخش آقایان سیدمرتضی جعفری، دانیال ساوه شمشکی و محمد ساوه شمشکی به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع آینده فدراسیون انتخاب شدند.

مرتضی ساوه شمشکی نایب رییس اول، فاطمه کیادربندسری نایب بانوان، بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون و صادق کلهر کارشناس خبره فدراسیون اسکی نیز در این جلسه حضور داشتند.

مقرر شد نقطه نظرات ورزشکاران  سراسر کشور توسط اعضای این کمیسیون جمع آوری و به سمع و نظر مسئولان فدراسیون و مجمع عمومی برسد.

 

انتخاب محمد تقی شمشکی به عنوان رئیس کمیسیون مربیان

کمیسیون مربیان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی روز گذشته راس ساعت ۱۱ در دفتر فدراسیون برگزار شد.

این جلسه با حضور مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس، بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون و اعضای این کمیسیون علیداد ساوه شمشکی، سید مرتضی صید، محمدتقی شمشکی، محمود غلامی، صادق کلهر، فاطمه کیادربندسری و ثمین داوری برگزار شد.

پس از بحث و تبادل نظر و رای گیری، محمد تقی شمشکی به عنوان رییس کمیسیون مربیان فدراسیون انتخاب شد. همچنین علیداد ساوه شمشکی و صادق کلهر به عنوان نماینده مربیان آقایان و ثمین داوری و مریم حق بین نیز بعنوان نماینده مربیان زنان فدراسیون جهت حضور در مجمع آتی فدراسیون انتخاب شدند.

مقرر شد نقطه نظرات مربیان سراسر کشور توسط اعضای این کمیسیون جمع آوری و به سمع و نظر مسئولان فدراسیون و مجمع عمومی برسد.

جلسه کمیسیون داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با انتخاب رئیس و اعضای حاضر در مجمع فدراسیون به پایان رسید.