تیم ملی والیبال زنان به گرسیک رسید؛ تیم نوجوانان به بیشکک

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) ۲۰۲۳ از ۲۸ خرداد تا چهارم تیر در قرقیزستان برگزار می‌شود و از همین رو تیم ملی نوجوانان که به عنوان نماینده ایران در لیگ ملت‌های آسیایی مرکزی شرکت می‌کند، صبح امروز (جمعه 26 خرداد) پس از سفری ۱۰ ساعته به بیشکک قرقیزستان رسید.

عمران کوکجیلی، عرشیا سعادتی، ابوالفضل مهدیان، پویا آریاخواه، طاها بهبودنیا، امیرعلی دولتی، آرمین قلیچ‌نیازی، مانی علیخانی، مرتضی نریمانی، متین حسینی، ماهان برزکار، سیدحسین زمانی، مرتضی طباطبایی و نیما عزیز محمدلو، ۱۴ بازیکن تیم ملی نوجوانان برای رقابت با تیم‌های بزرگسال در این مسابقات هستند.

امیر خوش‌خبر به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، عادل غلامی، حسام‌الدین نائیجی و امان نظر زادقلی دوجی (مربیان)، مهدی خباز (بدنساز)، محمد مهدی آذرمهری (فیزوتراپ) و محمد معین وکیلی (آنالیزور) تیم ملی والیبال نوجوانان در این مسابقات به عنوان کادر فنی همراهی می‌کنند.

این رقابت‌ها با حضور هفت تیم قرقیزستان (میزبان)، نپال، مغولستان، ازبکستان، ایران، قزاقستان و ترکمنستان به صورت گروهی پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دوره گذشته این رقابت‌ها به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و شاگردان وکیلی امسال برای دومین بار در این مسابقات شرکت می‌کنند.

تیم ملی والیبال زنان ایران به گرسیک رسید

دومین دوره  مسابقات چلنجر کاپ زنان آسیا از ۲۸ خرداد با حضور ۱۱ تیم به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود و تیم ملی ایران هم برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

ملی پوشان کشورمان که به منظور آماده‌سازی خود برای شرکت در این رقابت‌ها اردویی پنج روزه در تایلند برگزار کردند، پنجشنبه شب ۲۵ خرداد تایلند را به مقصد اندونزی ترک کردند.

تیم ایران ابتدا از بانکوک به جاکارتا پایتخت اندونزی رفت. سپس با پروازی دیگر به سورابایا رفت و ساعت ۷ صبح به وقت تهران به این شهر رسید. در ادامه هم به سمت گرسیک محل برگزاری این مسابقات حرکت کرد و به هتل novotel رسید که محل اسکان تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها است.

تیم ملی ایران در دور مقدماتی این مسابقات با هنگ‌کنگ و چین تایپه هم گروه است و در اولین دیدار خود ۲۹ خرداد به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.

آیتک سلامت، مونا دریس محمودی، سودابه باقرپور، مونا آشفته، اسما سعیدی، مهسا کدخدا، نگار هاشمی، نگین شیرتری، حانیه محتشمی پور، فاطمه خلیلی، ریحانه کریمی، درسا فلاح، فاطمه امینی و کیمیا کیانی بازیکنان ایران در چلنجر کاپ آسیا هستند.

نازآفرین فنودی به عنوان سرپرست، فاطمه رشیدی (سرمربی)، مهسا آراسته(مربی)، نوید مشجری (مشاور فنی) و علیرضا بهبودی (مربی تمرین دهنده)، مریم پرهیزکاری (مربی بدنساز)، مهرنوش واعظی(فیزیوتراپ) و راضیه دوستی به عنوان آنالیزور، کادر فنی تیم ملی والیبال زنان را تشکیل می‌دهند.

تیم ملی والیبال زنان به گرسیک و تیم والیبال نوجوانان به بیشکک رسیدند‌.