اجاره ژنراتور سایلنت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اجاره ژنراتور سایلنت یکی دیگر از خدمات عمده ارائه شده توسط شرکت هایی است که در صنعت دیزل ژنراتور فعالیت می کنند. برای بسیاری از پروژه های قراردادی، خرید به جای اجاره ژنراتور سایلنت به دلیل عمر کوتاه آن مقرون به صرفه نیست.

بنابراین در چنین مواردی اجاره ژنراتور سایلنت بهترین راه حل برای کاهش هزینه ها برای کارفرمایان در محیط های حساس به آلودگی صوتی است.

عوامل موثر بر قیمت اجاره ژنراتور سایلنت 

قیمت اجاره ژنراتور بی صدا به عوامل مختلفی بستگی دارد. از عواملی که بر اجاره ماهانه این دستگاه تاثیر می گذارد می توان به ظرفیت دیزل ژنراتور، مدت اجاره دیزل ژنراتور و بی صدا بودن ژنراتور اشاره کرد.

طبیعتا با افزایش ظرفیت دستگاه، اجاره ماهیانه اش نیز افزایش می یابد. همچنین هزینه اجاره ژنراتور سایلنت نسبت به ژنراتور بدون سایبان بی صدا گرانتر است. در مقایسه با دو عامل قبلی ، با افزایش ماه های اجاره، نرخ اجاره ژنراتور سایلنت ماهانه محل کاهش می یابد.
 

اجاره ژنراتور سایلنت 

در بسیاری از پروژه های ساختمانی، به ویژه در شهرها، صدای دیزل ژنراتورها مزاحم دائمی همسایگان است . به دلیل توانایی شرکت های طراحی و ساخت ژنراتور در طراحی و ساخت روکش های بی صدا برای دیزل ژنراتورها، این شرکت ها آماده خدمات اجاره ژنراتور سایلنت به تمام عزیزان می باشند.

 به دلیل محیط سختی که موتورهای دیزلی بی صدا در آن مورد استفاده قرار می گیرند ، معمولاً پس از خروج از پروژه خراب می شوند. این باعث می شود که هزینه اجاره ماهانه اجاره ژنراتور سایلنت کمی بیشتر از یک موتور دیزل معمولی باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره های شرکت تماس بگیرید

 

 

اطلاعات مهم در اجاره ژنراتور سایلنت 

دیزل ژنراتورها در اندازه ها، مدل ها و طرح های مختلف تولید می شوند که توسط بسیاری از شرکت ها تولید می شوند. بنابراین، قبل از خرید یا اجاره ژنراتور سایلنت یک موتور دیزل، باید این اطلاعات را بدانیم:

 

اجاره ژنراتور سایلنت برای صنعتی یا مسکونی

اجاره ژنراتور سایلنت  : ژنراتورهای صنعتی معمولاً اندازه بزرگی دارند و می توانند مقادیر زیادی انرژی برای مدت زمان طولانی ارائه دهند. همانطور که از نام آن پیداست معمولا در مناطقی که تقاضا برای برق زیاد است استفاده می شود.

از سوی دیگر، ژنراتورهای مسکونی اندازه کوچکی دارند و تا محدوده مشخصی از برق را تامین می کنند. آنها برای استفاده در خانه ها، مغازه های کوچک و ادارات مناسب هستند.

 

اجاره ژنراتور سایلنت با سیستم خنک کننده آبی و یا هوایی

اجاره ژنراتور سایلنت : ژنراتورهای هوا خنک برای تامین عملکرد خنک کننده ژنراتور به هوا متکی هستند. هیچ جزء اضافی به جز سیستم تهویه استفاده نمی شود.

کولرهای آبی برای خنک کردن به آب و سیستم خاصی برای انجام کار متکی هستند. موتورهای آب خنک نسبت به موتورهای هوا خنک نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارند.

توان خروجی اجاره ژنراتور سایلنت 

محدوده توان خروجی دیزل ژنراتورها در اجاره ژنراتور سایلنت بسیار گسترده است و می توان بر اساس آن دسته بندی کرد. از یک دیزل ژنراتور 3 کیلوواتی می توان برای راه اندازی ابزارهای برقی یا وسایل برقی مانند کامپیوتر، پنکه های سقفی متعدد و غیره استفاده کرد.

آنها برای استفاده در دفاتر کوچک، مغازه ها و خانه ها مناسب هستند. اگرچه به عنوان مثال یک دیزل ژنراتور 2000 کیلوولت آمپر برای استفاده در صنایع بزرگ یا مکان هایی با تقاضای برق بالا مناسب است.

 

فاز در اجاره ژنراتور سایلنت 

دیزل ژنراتورها برای اتصالات تک فاز و سه فاز در دسترس هستند. پس باید در هنگام اقدام به اجاره ژنراتور سایلنت به این نکته توجه کنید که خانه/شرکت شما دارای اتصال تک فاز یا سه فاز است و بر این اساس نیازتان یک ژنراتور مناسب انتخاب کنید.



مصرف سوخت اجاره ژنراتور سایلنت 
 

یکی از مهمترین نکاتی است که درهنگام کرایه ژنراتور سایلنت باید به آن توجه کرد. مصرف سوخت ژنراتور در ساعت و هر کیلو ولت آمپر (یا کیلووات) و همچنین راندمان سوختی که بر اساس بار تولید می کند را محاسبه و بدانید.

 

سیستم اضطراری یا پنل کنترل مشترک اجاره ژنراتور سایلنت 

اجاره ژنراتور سایلنت : دیزل ژنراتورها با کنترلرهایی که قادر به انتقال خودکار برق از شبکه به ژنراتور در هنگام خاموش شدن (اضطراری) و بالعکس، نمایش هشدارهای سنسور دستگاه (کمبود سوخت و سایر مسائل مربوط به عملکرد) و در عین حال ارائه تجزیه و تحلیل گسترده برای افزایش راندمان دیزل ژنراتور هستند.

سیستم کنترل قدرت و بهینه سازی مصرف سوخت.پس یکی از مهمترین نکات در هنگام اجاره ژنراتور سایلنت توجه به این نکته می باشد.

 

حرکت و اندازه دستگاه در اجاره ژنراتور سایلنت

یک ژنراتور با مجموعه ای از چرخ ها یا یک ژنراتور با قلاب روی موتور یا شاسی دستگاه برای بلند کردن آسان به کاهش مشکلات حمل و نقل کمک می کند. همچنین اندازه ژنراتور را در هنگام اجاره ژنراتور سایلنت با توجه به فضای موجود برای نگهداری آن در نظر بگیرید.

 

صدا و اجاره ژنراتور سایلنت 

 

اگر ژنراتور نزدیک شما باشد، انتشار صدای بلند می تواند مشکل ساز باشد. برخی از دیزل ژنراتورها مجهز به فناوری جذب نویز هستند که صدای منتشر شده از آن را به شدت کاهش می دهد که به آن اجاره ژنراتور سایلنت یا اجاره ژنراتور دارای سایبان می گویند.

بار و اجاره ژنراتور سایلنت 

اجاره ژنراتور سایلنت : موتورهای دیزلی در زیر بار بهتر عمل می کنند و همیشه توصیه می شود که ژنراتور را در حداکثر بار 50 درصد یا حداقل 30 درصد بار نگه دارید. بار 50 درصد ایده آل است، و اگر اپراتور بتواند آن را مدیریت کند، نگه داشتن بار در محدوده 70 درصد ایده آل است زیرا ژنراتور سخت تر کار می کند و گرمای بیشتری برای انجام کاری که باید انجام دهد تولید می کند.

هنگام اجاره ژنراتور سایلنت در کنار توجه به اندازه گیری قدرت پروژه باید به موارد زیاد دیگری نیز توجه نماییم. برای شروع، نیازی به اجاره ژنراتور سایلنت بزرگتر و قوی تر از پروژه وجود ندارد.

 بسیاری از افرادی که حدس می زنند به چه اندازه ای نیاز دارند ممکن است بخواهند به اندازه کوچکتر رضایت دهند تا ژنراتورشان در هنگان اجاره ژنراتور سایلنت بیشتر کار کند. اندازه مناسب در زمینه های دیگر مانند مصرف سوخت نیز کمک خواهد کرد


نکات دیگر در اجاره ژنراتور سایلنت 
نکته دیگر در اجاره ژنراتور تهران این است که به دنبال یک دیزل ژنراتور با قدرت راه اندازی خوب در تمامی برندها ( ژنراتور ) باشید. نوع تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک را نیز در نظر بگیرید.

ژنراتورها هنگام اجاره ژنراتور سایلنت انواع مختلفی دارند و برخی در راه اندازی موتور بهتر از سایرین هستند، بنابراین هنگام خرید یا اجاره بررسی کنید که ژنراتور چه نوع ژنراتوری دارد.

آخرین نکته برای ادامه کار سخت ژنراتور: اگر کل بار شامل چندین قطعه تجهیزات است، به ترتیب مراحل بارگیری نگاه کنید. مهم است که همه بارها را به یکباره تغذیه نکنید. ابتدا با بزرگترین بار شروع کنید و تا کوچکترین بار پایین بیایید

 

اجاره ژنراتور سایلنت یکی دیگر از خدمات عمده ارائه شده توسط شرکت هایی است که در صنعت دیزل ژنراتور فعالیت می کنند. برای بسیاری از پروژه های قراردادی، خرید به جای اجاره ژنراتور سایلنت به دلیل عمر کوتاه آن مقرون به صرفه نیست.