فوتبال زیر 23 سال غرب آسیا| خالدآبادی ایران را به فینال فرستاد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه بازیهای فوتبال زیر 23 سال غرب آسیا تیم امید ایران در بازی نیمه نهایی برابر اردن به میدان رفت. بعد از یک تساوی عجیب مقابل فلسطین در آخرین بازی مرحله گروهی و فرار از شکست تیم رضا عنایتی آمده بود تا با شکست اردن به فینال برسد. از همین رو عنایتی با چند تغییر در ترکیب تیمش را به زمین فرستاده بود.

در مقابل اردنی ها بازی را فیزیکی و دینامیکی دنبال کردند و همین سبب شد تا یک بازی نسبتا خشن را در نیمه نخست ببینیم که فرصت ایجاد موقعیت را از ایران گرفته بود و برتری نسبی ایران به جایی نرسید و دو تیم دست خالی به رختکن رفتند.

نیمه دوم هم امتداد نیمه نخست بود. بازی فیزیکی و درگیرانه دو تیم سبب شده بود توپ بیشتر در میانه میدان در چرخش باشد. اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی به ضربات پنالتی برود.

در ضربات پنالتی ایران با درخشش خالدآبادی حریف را شکست داد و به فینال رسید. 

یاسین سلمانی، علیرضا باویه، محمد قربانی و مهدی هاشم نژاد ضربات خود را گل کردند و امین حزباوی پنالتی خود را از دست داد‌. 

در تیم اردن نیز امین شناینه، محمد ابوطاها و بشار الدیابات ضربات خود را گل کردند و ضربه‌های محمد ابوالنادی و عامر جاموس را خالدآبادی مهار کرد‌.

ایران صفر (۴)
گل:

اردن صفر (۳)
گل:-


ایران
محمدرضا خالدآبادی، یاسین سلمانی، سامان تورانیان، سامان فلاح، محمدامین حزباوی، احمد شریعت زاده، سید آریا برزگر، امیر جعفری، سعید ایرانخواه، محمد قربانی، محمدحسین اسلامی
سرمربی: رضا عنایتی

در بازی نیمه نهایی فوتبال زیر 23 سال غرب آسیا تیم امید ایران برابر اردن با پیروزی در ضربات پنالتی به فینال رسید.